Gå til innhold

Hvor mye koster lakkering?

Ranger emnet


Bjerke

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Under bordet prinsippet er veldig bra, men jeg tror ikke jeg kjenner noen som kan lakkere.. Kan jo høre litt rundt selvfølgelig. Men det jeg egentlig er ute etter er prisen på et verksted?

 

hmm.. regn med over det dobbelte tror jeg

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under bordet prinsippet er veldig bra, men jeg tror ikke jeg kjenner noen som kan lakkere.. Kan jo høre litt rundt selvfølgelig. Men det jeg egentlig er ute etter er prisen på et verksted?

 

Vil tippe på et sted mellom 20,000 og 30,000.-

Hvis bilen din er bulkfri og krever minimalt med grunnarbeid vil nok prisen justeres ned deretter:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hellakkerer sjelden for under 15 lapper :P sofaen er for god til det.. :D hos oss så ligger en hellakkering i samme farge på ca 30 lapper + - .. dog er det kun bilforhandlere som er kunder hos oss...

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tilbud på omlakkering av en Volvo 240..

 

dersom alt kom ferdig demontert, maskert, sparkla og nedpussa så kunne de gå ned mot ca 20-25 000kr PLUSS moms..

 

Da bare lo jeg av de :)

 

En kompis fikk lakka om bilen sin for ca 1500kr :)

 

1500 kroner????????????

 

MÅ være feil...

 

husk på det, alle dere som mener synes og tror...

 

Grunnen for at dere maser og MASER på priser og mener synser og hører at folk får lakket for slik eller så...

 

DERE kan ikke!

DERE har ikke utstyret!

DERE vet som regel INGENTING om hvor lang tid ting tar for å få ett bra resultat!

Står f.eks MANGE biler rundt om som ALDRI blir klare fordi folk skal knipe og gjøre ting selv...spare og sutre over at alt er så dyrt...

 

VI som kan dette bruker ca 1/4 av tiden dere bruker...

MEN det er det vi tar betalt for også...vi KAN!

 

Å som en sa her oppe....

Vi driter egentlig i om dere vil lakke hos oss, om prisen er for høy, for de som griner mest på pris er også de som sutrer MEST etterpå, om de har fått en "billiglakking" og de finner småting i lakken...eller grunnarbeidet.

 

Vi vil ha kunder som faktisk setter pris på HÅNDTVERKET vi utfører...

En bra kunde med forståelse for hva man skal gjøre med bilen hans, som betaler nogelunde det det koster og er litt seriøs, for også skikkelig behandling...

 

Å en ting folk snart må forstå....

 

En flink håndtverker i en låve inne i skogen på en bygd...

TAR billigere pris enn om en bor i storbyene og ringer ett lakkverksted som BARE lakker forsikringsskader...

 

dagens lille utblåsning....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår