Gå til innhold

Volvo 242 R6

Ranger emnet


Stuffen Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ikke helt etter topic dette men når vi nå først er igang...

 

Å bygge bil koster...

 

Min bil hadde jeg regnet med jeg kom til å bruke rundt 150k på men det baller fort på seg da jeg estimerer nå at jeg havner på 200-250k med KNALLpriser/spons og mye god hjelp fra kyndige folk. og dette er en rein banebil uten noen form for ekstra shining for å få en fin look på bilen. så skal du han en bil som ser veldig bra ut og i tillegg mye motor så kan du regne med å må koste på mye mer. prøv litt mer i det små før du tar helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke helt etter topic dette men når vi nå først er igang...

 

Å bygge bil koster...

 

Min bil hadde jeg regnet med jeg kom til å bruke rundt 150k på men det baller fort på seg da jeg estimerer nå at jeg havner på 200-250k med KNALLpriser/spons og mye god hjelp fra kyndige folk. og dette er en rein banebil uten noen form for ekstra shining for å få en fin look på bilen. så skal du han en bil som ser veldig bra ut og i tillegg mye motor så kan du regne med å må koste på mye mer. prøv litt mer i det små før du tar helt av.

 

å bygge bil koster mye penger ja.. blir fort noen 100k som forsvinner... å skal man ha holbare deler og holdbar bil så ryker pengen fort..

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 240en med fk blokk og 16v topp skal jo bli en hverdagsbil da. Grunnen til at jeg skal renovere og modifisere er at jeg vil ha en bil som holder en del år da. Så den kommer ikke til å bli så dyr som 200000 og oppover.

 

En ok 240 med 450 driftssikre hester koster minst 150000 uten kosmetik, men motor, driv og understell. Sånn er det bare.

som de fleste vet gir en 16v med standard topp ca. 450 hk i motoren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dæsken, merker at gryna går med når en skal bygge noe...

Enda værre hvis det skal holde også.

Det står flødestester osv av 8 og 16v topper både porta og uporta med div ventiler på STS :: Sävar Turbo Site

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ødelegge tråden til volvo/pug med "Asbjørnsen & mo"

 

 

Hehe. va ferdig m asbjørnsen & mo i barnehagen jeg;)

 

Greit at tråden blir holdt oppe men litt vel mye off topic nu ja..

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Legger ut noen bilder av bilen før jeg drar til ACR. ikkje sikker den er like fin etter helga er over;)

 

Er ikke skjedd noe motormessig med bilen fra i fjor. har byttet diffen til en ditroit locker og 3.73 i utveksling. var en smule høyt med 3.15, biln blei slapp med det.

 

Vasket og klar til ACR.

DSC00468.jpg

 

DSC00470.jpg

 

DSC00466.jpg

 

Litt skitten.

DSC00461.jpg

 

DSC00459.jpg

 

DSC00457.jpg

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår