Gå til innhold

Volvo 242 R6

Ranger emnet


Stuffen Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ren tipping og jeg sier

spacere med endring av boltmønster....

 

Det som er mer intresant er dim på felg og ET samt hvor tykke spacere... fylte nydelig ut hjulhusa.....

 

10 poeng til deg;) er 8,5x18. fyller helt ut i hjulbuen. er ET 13 trur jeg det var på felgene. men er mest ment som "fin" felger;)

 

esbandos

Syk bil det her.. Så den når du var i harstad.. Rått..

 

Mulig å få lov til å sitte på en runde ellernoe på acr i helga?

 

Får komme bort og spørre, så ser vi va vi får til;)

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamrå børse, ekstra herlig at ei slik perle holder hus i Nord ;)

 

Synd jeg ikke var hjemme i Harstad og fikk beskuet farkosten din i real life, men mye mulig jeg får mulighet til det på ACR :)

 

Fikk du kjørt fletta av no lokale helter under besøket ditt? hehe, er vell et par cossier bla som kunne trengt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamrå børse, ekstra herlig at ei slik perle holder hus i Nord ;)

 

Synd jeg ikke var hjemme i Harstad og fikk beskuet farkosten din i real life, men mye mulig jeg får mulighet til det på ACR :)

 

Fikk du kjørt fletta av no lokale helter under besøket ditt? hehe, er vell et par cossier bla som kunne trengt det ;)

 

Muligheten byr seg nokk på ACR ja. bilen er lastet på henger og klar til å kjøre nedover i morgen.

 

hehe. nei kjører pent nå før ACR, ville ikke ødelegge bilen.;)

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fått noe skikk på kjøleproblemet? Leste igjennom hele tråden nå og kan ikke erindre noen løsning på det. Ser panseret er hevet en smule. Det er ikke så enkelt som mangel på luftutslipp fra motorrommet?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe skikk på kjøleproblemet? Leste igjennom hele tråden nå og kan ikke erindre noen løsning på det. Ser panseret er hevet en smule. Det er ikke så enkelt som mangel på luftutslipp fra motorrommet?

 

Har fått litt bedring på det ja. byttet til vifte fra volvo 850 T5R og bygd deksle rundt viften. plagdes ikke med tempen på ACR, men var ikke så veldig varmt der heller.. ser ut til og funke greit nå..

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Er det noe som skjer Steffen eller ska du kjør den på skrotn?:D hehe

 

blir nokk skroting. er snakk om at vrakpanten skal opp til 20000,- da er det vel verdt det;);)??

 

bilen står nedplokket nå. blir nokk ingen kjøring denne sesongen, da jeg har en turnus som seff treffer på alle treffene, men er straks en pakke på tur fra sellhom med litt grom deler;););)

 

skal bygge nytt bur å bredde litt skjerma bake, har kjøpt 10x18 å 9x18 compomotive felga som skal på biln;);)

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår