Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 ACR - 24-26 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Vi jobber nå med å gjøre klart for påmelding til høsttreffet, vi må bare gjøre noen små endringer i hvordan profilene vises etter hvert som de meldes på. Bare småting som at man velger biltype fra en drop-downliste når man oppretter ny profil og at påmeldtelisten sorteres etter bilmerke osv.

 

Håper å ha det klart i løpet av dagen/kvelden! Det ser desverre ut for at vi ikke får klart kortbetaling til dette treffet heller :(

 

Hei... ang dette med kortbetalings automat så er det mulig jeg kan hjelpe til med dette... enten mobil/ eller for fast linje.. ta kontakt på pm så finner vi en "billig" løsning

K.O

----------------------------------------------

07 - Skoda Scout

leter etter prosjekt

 

http://www.arcticmotorclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ingen ting enda... Har nok med å skru på bilene til kompisene mine...:) E vell en av de som har mest runder på Sommertreffene som påsitter...:)

 

Nord Europas raskeste bane egner seg ikke til å kjøre hasard og lære seg "drifting" på...

 

Hvorfor ikke det? Bred og fin veibane med store utkjøringssoner. God sikkerhet med ambulansepersonell som til enhver tid er klar hvis uhellet er ute. Erfarne vakter som følger med hele banen, hele tiden. Hvordan kan det bli bedre?

 

Blir bra når motorsportforbundet og eierene av banen får opp øynene om hva som skjer på ACR under disse treffene.

Sommertreffet en saga blott???

 

Hva i all verden mener du med at det blir bra når de får øynene opp?? Motorsportforbundet er veldig klar over hva som skjer på ACR når vi har våre treff. De er veldig klare over at det er våre treff som sørger for at banen har penger til å ha portene åpne, og at dersom vi ikke hadde betalt forskudd på leien i år hadde de ikke hatt penger til å åpne porten i vår i det hele tatt. De er veldig klar over at vi ALLTID reparerer og rydder opp banen etter hvert eneste treff. De er veldig klare over at baneanlegget har ligget brakk siden det var nytt, og at våre treff sørger for at banen er mer populær enn noensinne.

 

Er vel Motorsykkel forbundet som eier banen eller? De er vel lite imponert...Kan ikke sammenligne gocart banene på østlandet med ACR...

 

Klart det er plass til alle, men da må det komme strengere regler og folk må klare å følge disse.

 

Som Forzza sier:"sommertreff gjengen tjent med"

 

Masse publikum,omsetning,Overskudd er vel nøkkelordene her, ikke banekjøringen alene...

 

Dette provoserer meg veldig mye at du klarer å si. Syns du at du betalte for mye denne helgen? Våre priser har bestandig vært utrolig lave, og de dekker såvidt utgiftene vi har med å arrangere dette. Har du sjekket priser på andre lignende arrangementer i det siste? Selvsagt når været er slik det var på dette treffet kommer det ekstra penger i kassen, men dette er ikke noe man kan forvente hver gang. Og om treffene våre tjener penger så har ingen av oss dårlig samvittighet. Vi jobber sinnsykt mye med å levere et godt tilbud til våre deltakere og publikum, men det er umulig å gjøre alle tilfreds.

 

Er kansje krass i min kritikk, men det er jo få som tør å si hva de mener ang. hvordan ting blir gjordt...Eller er det slik at ca.4999 personer syns dette er himelsk og alt vel..?

 

Tror de fleste tør si hva de vil til oss, og vi har fått mange gode og konstruktive tilbakemeldinger på ting som kan endres og forbedres. Det du slenger ut her gjør ikke annet enn å forsure stemningen her inne med syt og klaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og stå på Morten og resten av gjenget som arrangerer dette.

Og om det nu blir litt peng til overs til dere. ikke at jeg trur det kan være så mye så er det bare gull. Om det blir mye så er det jo bare enda bedre så lenge man ikke blir grådig ;)

Men det var nu ikke det jeg skulle kommentere.

Ser jo at dere vurderer Grip og Drifte heat igjen :cheers:

Men selv om jeg IKKE er en drifter så syns jeg det ser ut som om dem blir avspist med litt lite.

Hvorfor ikke bare ha annahver time med grip og drift.

OG så slenger dere resten av programmet innimellom.

Like mye grip og drift må jo være målet så blir alle fornøyd.

Og da trenger man vel ikke frikjøring?

Så kan jo extreem bilene og få en halv time ett par ganger dagen.

Er jo litt show og se dem og.

(kanskje vi må søke regjeringa om at døgnet må få flere timer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert svart Morten :morph: Å at dere som stresser livet av dere for å få til et sånt gromt treff, ikke skal sitte igjen med noe, er latterlig. Håper dere kan få bane annlegget der oppe bedere, med en liten 100 lapp eller to, så at disse treffea blir årets høde punkt ( det er det beste til nå i år for meg) Stå på gutta. :jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er alt for billig,se hva andre tar betalt for treff...Har jo sagt til deg Morten flere ganger at prisene må opp...

 

Jim

 

Enig med du, betaler lett en 1000lapp for en hel helg:)

 

-------------

 

Morten, har du noen tall på hvor mange det ble som betalte for banekjøring sist osv? Ble alle de resterende noen og 70plassene tatt?:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten, har du noen tall på hvor mange det ble som betalte for banekjøring sist osv? Ble alle de resterende noen og 70plassene tatt?:)

 

Vi solgte alle de resterende 70 plassene, det var ikke flere ledige plasser tidlig på lørdag. Til høsten vil vi forhåndsselge inntil 200 av plassene til banekjøring, resten selges i porten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert svart Morten :morph: Å at dere som stresser livet av dere for å få til et sånt gromt treff, ikke skal sitte igjen med noe, er latterlig. Håper dere kan få bane annlegget der oppe bedere, med en liten 100 lapp eller to, så at disse treffea blir årets høde punkt ( det er det beste til nå i år for meg) Stå på gutta. :jackinbox:

 

:thumb

WORD !!!

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert svart Morten :morph: Å at dere som stresser livet av dere for å få til et sånt gromt treff, ikke skal sitte igjen med noe, er latterlig. Håper dere kan få bane annlegget der oppe bedere, med en liten 100 lapp eller to, så at disse treffea blir årets høde punkt ( det er det beste til nå i år for meg) Stå på gutta. :jackinbox:

 

Så sant så sant. gleder meg vilt til høst treffet.

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å ha det klart i løpet av dagen/kvelden! Det ser desverre ut for at vi ikke får klart kortbetaling til dette treffet heller

regner med dere er klar over det men det finns mobile løsninger for kortbetaling(til en rimelig penge)

 

og til alle dere som ikke har annet å gjøre enn å syte og klage...prøv dere selv og se om dere gjør en bedre jobb.

 

anyway gleder meg som en unge til høsten så frem til da ha en forteffelig sommer

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med dere er klar over det men det finns mobile løsninger for kortbetaling(til en rimelig penge)

 

og til alle dere som ikke har annet å gjøre enn å syte og klage...prøv dere selv og se om dere gjør en bedre jobb.

 

anyway gleder meg som en unge til høsten så frem til da ha en forteffelig sommer

 

 

Problemet er vel at mobilnettet på MO ikke klarer folkemengden på sommertreff helga... Er altid opptatt nett når man prøver å ringe noen den helga der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Som en av de som har minst til overs for drifting og grusing av banen må jeg få melde meg på i koret som hyler om for lite tid til drifting. Dette er tross alt den hurtigst voksende "sporten" i bilnorge og skal førerne få anledning til å forbedre seg må de få tid til å trene. Mitt forslag er: 45 min drifting. 15 min banekosting. 1 time grip! Gjenta!

 

Når mange skal ut på banen samtidig er det ganske lang kø i pit. Med 15min heat vil de som står bakerst få svært liten tid på banen.

 

Er også enig i at prisen for kjøring hele helga godt kan skrues noe opp. Når disse pengene skal gå til å utbedre baneanlegget er det vel invisterte penger. F.eks 800,- for hele helga og 600,- for lørdag/søndag.

 

Lørdag vil jo bli mye ødelagt for frikjøring av forskjellige arrangement. Tenker da på Driftkonkurranse, 201meter, autoslalom. Syns egentlig det er ganske greit. På ett sånt arr. må man nesten lage noe for publikum også. Så kan fredag og søndag være utelukkende forbeholdt deltakerne med det oppsettet jeg allerede har skissert. Apropos fredag! Genialt at treffet åpna allerede kl 10. Det ga oss mye mer igjen for 1200km transportetappe!

Subaru Impreza GT Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at mobilnettet på MO ikke klarer folkemengden på sommertreff helga... Er altid opptatt nett når man prøver å ringe noen den helga der!

 

ah akurat...det problemet har ikke jeg tenkt på(eller opplevd da jeg altid kommer igjenom til de jeg ringer)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår