Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 ACR - 24-26 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Neste treff blir rå bra,, har tru på at sommertreff gjengen velger den beste løsninga!! e det eneste æ sku ha ønska va at de la alt av show til lørdagen,, så blir bana åpen hele fredag å søndag for de som vil kjør på bana

 

Hvis du ser her ser du at alt show er lagt til lørdag :) Det har vært tanken hele tiden å holde show'et på lørdag slik at fredag og søndag er åpne for mest mulig kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å la familiecampen få være utenfor banen?

Selv tar jeg med bil og telt inn, og vil gjerne bo der.

Litt drikking og eventuellt grilling blir det sikkert, men er

ikke der selv for flatfyll, men pittelitt blir det jo.

Tror familier vil få det roligest utenfor baneområdet.

 

Uenig. Synes det er bedre og samle familiefolka med de/oss som har tenkt å ta en grillings og en pils på slutten av kvelden.. Dette er vel også gjerne folk som har tenkt seg opp morgenen etterpå og setter pris på litt søvn.

 

Så kan heller de som faktisk er der kun for festen sin del, få herje sammen. Er ikke det en gunstig løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående oppdeling av kjøringen, så er mitt forslag -

15min grip, 30min FRIkjøring, og 15min drift.

Når jeg ser hvor mange som ligger bredt, eller prøver,

så tror jeg de er flere enn de som prøver seg på rene rundetider.

Og det er mange som har kommet hit for å bare ha det moro på en

av nordeuropas beste baner. Ikke steng dem ute!

 

Selv mener jeg at for mye show på banen, det bare korter inn

kjøretiden for de andre, så jeg syns det er bortkastet.

Men hva sier publikum om det?

Jeg tenker på motorsykkelstunt, extrembiler, og annet som

stenger andre innbetalte ute fra banekjøringen.

MEN, ideen om kjeglekjøring støtter jeg.

Jeg syns folk som har betalt seg inn, bør få mest mulig tid til

banen, og kjeglekjøring er vel også banetid.

 

Hva med å la familiecampen få være utenfor banen?

Selv tar jeg med bil og telt inn, og vil gjerne bo der.

Litt drikking og eventuellt grilling blir det sikkert, men er

ikke der selv for flatfyll, men pittelitt blir det jo.

Tror familier vil få det roligest utenfor baneområdet.

 

Er ikke helt med på den tanken om at man absolutt må ha frikjøring. Er det ikke nok med Drift og Grip?

1 time Grip og eventuelt kosting om man må det.

Så 1 time Drift og eventuelt kosting.

Så kan man avbryte heatene før timen er over om det er mye kosting som må til.

Dette gjør at det kanskje blir lettere og følge tidskjema.

Samt at det oppforder folk til og ikke dra grus ut på banen siden det blir mere kjøring ut av det.

 

Syns heller ikke det gjør noe at extrem bilene får en halv time ett par ganger om dagen. Fordet om det er mange av dem som kjører dårligere rundetider enn mange "normale" biler.

 

Kjeglekjøring høres ut som en spennende ide. Men trur det blir vanskelig å arrangere, og vil ta mye tid med så masse biler.

Og trenger man virkelig kjeglekjøring når man faktisk er på en rundbane?

 

Familie campen MÅ være på området og Party campen utafor.

Flatfyll (tenker ikke på deg nu men generelt) inne på området hører ikke hjemme på ett slikt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda alle som går gjennom teknisk slipper utpå, men om du kommer med et gammelt vrak, og vi ser på kjøringen at du bare er der for å ødelegge bilen blir du vist bort fra banen.

 

Team Wankers fikk kjøre hele helgen. Men det var like greit syns nå jeg! :D

 

Hvis man har en time Grip, og en time Drift, hva skal man da bruke frikjøringen til? Det er jo igrunn de to kjøre-typene som utøves på banen.

 

Jeg var passasjer på årets vårtreff, og jeg syns det var kjempemorro! Jeg skal opp med egen bil til høsten. :)

 

Stor kred til crew for å ha endret programet. :)

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Wankers fikk kjøre hele helgen. Men det var like greit syns nå jeg! :D

 

Hvis man har en time Grip, og en time Drift, hva skal man da bruke frikjøringen til? Det er jo igrunn de to kjøre-typene som utøves på banen.

 

Jeg var passasjer på årets vårtreff, og jeg syns det var kjempemorro! Jeg skal opp med egen bil til høsten. :)

 

Stor kred til crew for å ha endret programet. :)

 

Forskjellen på grip og frikjøring er at i grip heatet bør det være folk som har noelunde gode rundetider. Frikjøring for dem som verken kjører raske rundetider eller drifter..

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på grip og frikjøring er at i grip heatet bør det være folk som har noelunde gode rundetider. Frikjøring for dem som verken kjører raske rundetider eller drifter..

 

Kan si meg enig i det. Men da må det overholdes at det ikke driftes i frikjøringen. Det føles i allefall skummelt for dem som ikke kjører så fort eller er fersk. Jeg holder til i begge kategoriene. Har bare vært to ganger på ACR og bane i det hele tatt. Men få ting er mere morro med klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsjen funger det å forhondsbetale før neste treff,, får man kvitering eller er det bare å si navnet sitt når man kommer til ACR..

 

De som forhåndsbetaler får tilsendt deltakerinfo i posten før treffet. Med denne kan man hente seg ut et startnummer i registreringen - det vil si man kan kjøre utenom nesten alt som er av kø og rett opp på området :)

 

Frist for forhåndsbetaling er fredag 17. august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic

 

men det var en RS6 på acr på vårtreffet. har hørt at det var en 1994 modell. men RS6 ble vel ikke produsert i 1994?

 

MTM bygde "RS6" av en C4 S6. Husker ikke årsmodell men mener å tro det var 96. Quattro/Audi kjøpte senere opp dette navnet for å bruke det på C5'en.

 

Serdæles få som ble produsert, men det går vel fremedeles en her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke at prisen skrues høyere opp enn 600.- Da kan jeg få trøbbel med å betale for helga. Er jo ikke kun påmeldingen som koster noe. Jeg ønsker selvfølgelig å være med å bidra til at banen blir bedre, men tror nok at sommertreff betaler nok penger til bana, slik at de kan stå for en del vedlikehold uansett. Og egentlig så betyr det ingenting for meg hva andre betaler sørpå. Tror sommertreff er så bra, litt på grunn av prisene.

Takk for at dere stiller opp år etter år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke den MTM "RS6"'n på ACR... Må være noe annet..

 

Ikke jeg heller, tipper det enten er snakk om RS4`en til Kim eller en UrS med heftige lugger, den Kirsbærøde til Ben(Vacn) suset mange runder rundt banen, kan være den.:)

 

Eneste C4 "RS6" jeg har sett var en bil "TreSko-Hans" hadde før, og den er ikke mulig å ikke kjenne igjen; sort, sinnsyk bredding, stasjonvogn og 10" eller 11" bak felger bak som koster flesk..

 

Forskjellen på grip og frikjøring er at i grip heatet bør det være folk som har noelunde gode rundetider. Frikjøring for dem som verken kjører raske rundetider eller drifter..

 

Men du Stian, utifra programmet som ligger ute, så står det "bare" drifting og frikjøring. Blir planen å bruke en del av frikjøringen til grip? Jeg faller nok i kategorien "Ikke raske rundetider", med mine "90Hk", må jeg da begrense meg til "egne heat", eller faller jeg under grip?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår