Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 ACR - 24-26 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Får slenge inn en ny tråd her da:)

 

24 August kl 10:00 åpner vi portene igjen til Nord-Norges største banetreff på Arctic Circle Raceway. For mer info se http://www.sommertreff.no som oppdateres i løpet av helgen.

 

Fortsett gjerne diskusjonen angående drifting og gripkjøring her i denne tråden, så skal vi se hva vi gjør med programmet. En sak som ligger på tegnebrettet er å sette av 15min annenhver time til drifting, og forby ukontrollert sladding i frikjøringen.

 

I vår så vi en litt uventet utvikling på campingplassen, og det var at endel familier med små barn dukket opp, og da er vi absolutt nødt til å gjøre noe med fylla her inne. Et forslag er å flytte en "partycamp" utenfor hovedporten der man kan herje litt og la festen strekke seg langt utover natten, og en "stille camping" inne på området. Her blir det selvsagt vanskelig å avgjøre hvem som skal få lov å være hvor og slikt, men dette bør la seg gjennomføre.

 

Torsec (vaktene) stiller mye sterkere, og med en god erfaring i ryggen på dette treffet. Et nærmere samarbeid med Politiet i Mo i Rana vil nok også hjelpe på.

 

Sist men ikke minst planlegger vi en dugnad etter treffet der vi gir litt tilbake til anlegget vi får lov å kjøre tulling på hvert år:) Hvordan stiller folk seg til å betale 600.- for banekjøring, der 100.- går uavkortet til vedlikehold av banen etter treffet? Det vil utgjøre 25.000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe greier å ha egen "familje" camp..Hadde med meg familjen forie helg å det ble ikke så mye søvn på noen av oss..

Syns det er greit å betale litt exstra for banekjøring,det blir jo herjet en del på banen iløpa av helg å banen blir ikke bedre av den grunn.

Gleder meg som en unge til høsttreffet ,da skal cossien være klar ,kan ikke tenke meg noe annet det er jo over 2mnd til..

 

Stå på Morten og reste av dere i crewet.:)Dere gjør en fantastisk jobb.

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stiller folk seg til å betale 600.- for banekjøring, der 100.- går uavkortet til vedlikehold av banen etter treffet? Det vil utgjøre 25.000.-

 

knallgod ide Morten.

Personlig tviler jeg for at noen blir å reagere på en liten prisøkning når pengene går til vedlikehold av banen de selv skal benytte seg av.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak som ligger på tegnebrettet er å sette av 15min annenhver time til drifting, og forby ukontrollert sladding i frikjøringen.

 

synes det var litt liten tid ja for drifterne:shake

 

Så det jeg og når jeg satt det opp, så det blir mer som 15 min hver time:) Da går 1/4 av tiden til drifting. Det bør holde fint tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge inn en ny tråd her da:)

 

24 August kl 10:00 åpner vi portene igjen til Nord-Norges største banetreff på Arctic Circle Raceway. For mer info se http://www.sommertreff.no som oppdateres i løpet av helgen.

 

Fortsett gjerne diskusjonen angående drifting og gripkjøring her i denne tråden, så skal vi se hva vi gjør med programmet. En sak som ligger på tegnebrettet er å sette av 15min annenhver time til drifting, og forby ukontrollert sladding i frikjøringen.

 

I vår så vi en litt uventet utvikling på campingplassen, og det var at endel familier med små barn dukket opp, og da er vi absolutt nødt til å gjøre noe med fylla her inne. Et forslag er å flytte en "partycamp" utenfor hovedporten der man kan herje litt og la festen strekke seg langt utover natten, og en "stille camping" inne på området. Her blir det selvsagt vanskelig å avgjøre hvem som skal få lov å være hvor og slikt, men dette bør la seg gjennomføre.

 

Torsec (vaktene) stiller mye sterkere, og med en god erfaring i ryggen på dette treffet. Et nærmere samarbeid med Politiet i Mo i Rana vil nok også hjelpe på.

 

Sist men ikke minst planlegger vi en dugnad etter treffet der vi gir litt tilbake til anlegget vi får lov å kjøre tulling på hvert år:) Hvordan stiller folk seg til å betale 600.- for banekjøring, der 100.- går uavkortet til vedlikehold av banen etter treffet? Det vil utgjøre 25.000.-

 

 

Ett par kommentarer..

 

 

Det med campen høres veldig bra ut, greit at noen drar dit for festen, men det er enkelte som gjerne vil ha noen timer på øret pga kjøringens del.

 

Dersom vaktene er litt mer frempå tror jeg dette blir veldig bra.. Jeg så at vaktene tok en tur rundt kl 23.00 på fredag for å få det litt stille, men på lørdag så jeg ingen.

 

Høres ut som en fornuftig ide med litt støtte til vedlikehold. Synes egentlig publikum også bør være med å dekke litt av dette, er tross alt en del folk som kommer og ser på også. Selvfølgelig ikke like mye da det utgjør en del av prosent på selve billetten, men noen kroner? Alle monner drar..

 

Angående det med drifting kan det fungere (det var vel slik det var før?), men det bør opplyses om dette over spekeranlegget eller ved skilting på langstrekka evt ved påslippet når det er drifting, er ikke lett å følge med klokka og programmet når man vandrer rundt eller kjører på banen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en meget god ide Morten. For 15 min, kan du kansje greie å bytte dekk en gang. Om du er rask, å da kan det bli litt kult i pitten også.:driving Å to camping plasser er jo et must etter vært. Å 600,- tror jeg ikke byr på problemer når det går til opp justering av banen. :hide :happyhappy: :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :)

Er også spent på åssen det blir med "renhold" av banen.

 

Satt på noen runder med Radni og Tevo-supraen, og var rett som det var det regelrett spruta grus i fronten, fra biler som lå foran oss, selv om disse holdt seg innom asfalten.

 

Er lite sugen på å få hele fronten på Audien full i grus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få til nokk frikjøring, kan godt kutte ut driftbattle,extreem og mcshow for min del. Vi vil ha mest mulig racing. det er nå min mening.

Det med campingen høres bra ut. Det er en av grunnene til att jeg ligger på hotell. Greit å sove litt og når man skal kjøre en hel dag.

Blir sikkert mye bedre å få egene drifte heat også.

 

Bra jobba. vi kommer i august også.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E ikke helt enig om at drifting skal bare få 15min hver time,, gjør heller som æ sa tidligere!! Bytt fra grip til drifting hver time å omvent,, så får alle like mye til på bana uansett korsjen bil de kjør eller type kjøring.. drifting e før populært før at det skal bli så degradert....

 

La det hver en time til hver type kjøring,, å uten at folk må kjør inn i pit imellom!! irriteranes når man står i 20min å venta på å kjør ut på bana før så å bli vinka inn i pit like fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår