Vomaz Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Da har jeg levert og fått godkjent søknaden om avspassering fredag 24. august og booket hotellrom på meyergården ;) Gleder meg! har også fått fri/avspasering fredagen (såfremt at jeg ikke har fagprøve den uka) får bare håpe jeg/vi får til volvoen for nå har jeg skaffet skilt på bilen og forhåndbetalt til banekjøring!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Der var alt betalt, og bilen er ennå ikke klar :( Håper på at jeg blir ferdig :p *gleder meg* Kanskje jeg kommer under 2:01 i rundetid i år med nymotoren :) Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deselator Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Håper jeg får klar omlakkeringen til treffet :) Men, rekker helt garrantert ikke før den 25. Blir travelt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune16v Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg syns treffet er det beste treffet i hele Norge... ... men mc-showet på vårtreffet ble det for mye av banens asfalt var vel med å hjelpe til med dette da de ikke fikk til så fine burnouts som de kanskje ville... Iallefall, hvis det er mangel på tid til drift/racing kan dere iaffal kutte ned på mc-showet =) Siter VW Golf MK2 GTI 16v Sort VW Golf MK2 GTI 16v Turbo Blå VW Golf MK2 1.8i hvit delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg syns treffet er det beste treffet i hele Norge... ... men mc-showet på vårtreffet ble det for mye av banens asfalt var vel med å hjelpe til med dette da de ikke fikk til så fine burnouts som de kanskje ville... Iallefall, hvis det er mangel på tid til drift/racing kan dere iaffal kutte ned på mc-showet =) MC-Showet var på banen mens det ble klargjort for konkurranser og de tok ikke noe tid fra banekjøringen. Banen ville vært stengt uansett, slik den bestandig har vært timen før 201m og breisladd. Nå i høst blir det ikke MC-Show, men Bjørnstad Bil skal leke litt med Shortcar så vi slipper å se på en tom bane mens vi venter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Det er flott dere lager pauseunderholding til oss:) Tia går mye fortere da. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jberntsen Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kan ta med banjoen, så tar Håvard og Trond, (SHS), med tuba og trekkspill. Bedre pauseunderholdning får dere ikke! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jaja, ta med for guds skyld;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kan ta med banjoen, så tar Håvard og Trond, (SHS), med tuba og trekkspill. Bedre pauseunderholdning får dere ikke! :titties: Jepp!!!!! Har akkurat børsta støvet av to radern og tenke ta den helt ut med en liten solo på munnspel te slutt:partyon: Har hørt snakk i at Radni på Tevodekk ska slutte sæ tell på sitar mens babeshowet tar helt sykt av. :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Vil forøvrig gratulere Radni med en meget bra start på bremsinga av Norges sterkeste Supra ;-) Glede mæ helt sykt te å få se den yte max på ACR på høsttreffet!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Har meldt meg på banekjøring men har solgt den bilen jeg har meldt meg på med og kjøpt meg en ny, kan jeg fortsatt bruke den plass jeg har reservert men med en annen bil? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Har meldt meg på banekjøring men har solgt den bilen jeg har meldt meg på med og kjøpt meg en ny, kan jeg fortsatt bruke den plass jeg har reservert men med en annen bil? Mvh. Ikke noe problem, men du gjør ting veldig lett for oss hvis du går inn på profilen din og endrer informasjonen om bilen din slik at det blir riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jepp!!!!! Har akkurat børsta støvet av to radern og tenke ta den helt ut med en liten solo på munnspel te slutt:partyon: Har hørt snakk i at Radni på Tevodekk ska slutte sæ tell på sitar mens babeshowet tar helt sykt av. :eddie Haha, ser for meg Radni spille sitar ja :violin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jepp!!!!! Har akkurat børsta støvet av to radern og tenke ta den helt ut med en liten solo på munnspel te slutt:partyon: Har hørt snakk i at Radni på Tevodekk ska slutte sæ tell på sitar mens babeshowet tar helt sykt av. :eddie Må jo ha nån til å følge de hærlige rytman. Så æ kan jo ta med steppeskoan å henriksen har lært sæ nån nye trisk fra skal vi danse.! Så han kommer til å kjøre en fin rytmisk dans til.! :hammer Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oivindo Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Vi har oppdatert nettsiden med endel ny info, blant annet om camping på området og Vippen - et leketøy som en av standene har med seg. Les mer på http://www.sommertreff.no Siter Volvo C30 Nissan 200SX - Team Sommertreff Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg