Gå til innhold

lupo - take 2

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RH cup 9-14 felger med 195-45 gummi som har rulla 300 mil omtrent, som nye mao.

boltsirkel er 4-100, innpress 35.

felgene er ikke strøkne, men med litt pleie kan de bli det. sår i kant her å der, og klarlakk flasser. runde å hele...

deilig strekk!

 

selges til bud over 6k, budrunde går ut en uke etter første bud, førstemann med 7k får de... sjeldne på bruktmarkedet, og med nye dekk, synes jeg ikke 6k er noen upris!

 

siste bilde er med gamle dekkene som satt på da jeg kjøpte de.

 

SSL11557.jpg

 

SSL11550.jpg

 

Photo-0152.jpg

 

Photo-0101.jpg

 

Photo-0086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke solgt vogna enda, finner ingenting annet som frister..

andre folk sin definisjon av strøken bil, er ikke overens med min ass - derfor har jeg blitt skuffa opptil flere ganger...

inntil vi finner en pen å hel stasjonsvogn til ca 40-50k blir go'lupon beholdt...

 

morro å prøve noe nytt!

satte på 15" med 195-50 gummi - subber litt bak i store dumper, men pga. lengre rulleomkrets blir turtall på motorvei litt lavere :) fyller buene litt bedre også...

 

SSL11650.jpg

 

men ettersom jeg er ferdig med ally 6-13 fikk jeg de avbalansert i dag - tror gammelt møter nytt en dag...

 

SSL11647.jpg

 

SSL11646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skikkelig teit ut med 195/45-14 på da. Aldri kult med over-strekte dekk. Ser lett at der en grunn til at det ikke er godkjent.....

 

 

RH cup 9-14 felger med 195-45 gummi som har rulla 300 mil omtrent, som nye mao.

boltsirkel er 4-100, innpress 35.

felgene er ikke strøkne, men med litt pleie kan de bli det. sår i kant her å der, og klarlakk flasser. runde å hele...

deilig strekk!

SSL11557.jpg

 

SSL11550.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår