Gå til innhold

lupo - take 2

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått bort skiltinfellinga? Var vanskelig?

 

den er borte, bare igjen å slipe litt å legge på litt sparkel så det blir jevnt....

 

sendt pm til singh men ikke hørt noe! så fangern er tilsalgs om noen er interessert og ikke han gir lyd fra seg...!

 

Definitivt ha 9" felga på Lupoen! Og kast på et sett 175\50 på 8x14 til einsern ;)

 

8-14 felga ble solgt med einsern så den er ute av verden, ihvertfall påkostmessig ;)

 

så da blir 9" på lupo fortsatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er borte, bare igjen å slipe litt å legge på litt sparkel så det blir jevnt....

 

sendt pm til singh men ikke hørt noe! så fangern er tilsalgs om noen er interessert og ikke han gir lyd fra seg...!

 

Hvor mye? Hehe.. Men Singh har selvsagt forkjøpsrett siden jeg regner med dere har en avtale..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men er det ikke god fangeren min:P hehe.. jeg så pm i fylla skjønner du.. men jeg har sendt pm nå;) må bare hente bilen min fra Møller!

 

hehe, den er din vøtt! ekke så greit å få med seg alt i fylla... :p

 

blir spennende å se hvordan den blir på bilen din, med de vanvittige planene du har! (positiv betydning ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den er din vøtt! ekke så greit å få med seg alt i fylla... :p

 

blir spennende å se hvordan den blir på bilen din, med de vanvittige planene du har! (positiv betydning ;) )

Det er koselig å høre:D gleder meg til å se hvordan den blir jg også:) bøffer bildene dine av frontfangeren jeg:P

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hadde litt tid til overs i dag, og siden jeg ikke har no særlig bilder av bilen, så tok jeg noen...:rolleyes:

 

kjøper meg nytt kamera i morgen, da studiet krever noe fotografering...jeg må ihvertfall øve meg! :lol: noen som har noen enkle tips til å få hyggelige bilbilder? kameraet blir trolig canon powershot 570!

 

SSL11546.jpg

 

SSL11547.jpg

 

SSL11550.jpg

 

SSL11551.jpg

 

SSL11552.jpg

 

SSL11557.jpg

 

SSL11553.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe kinkig på lupo, foran er det fint å valse, men bua bak er for det første ikke jevn, i tillegg til at bakfangern som er i plast går såpass høyt...

 

nå er ikke det noen problemstilling for min del, da garasjeanlegget jeg parkerer i har en klaring på en finger mellom kanal og betong i utkjøringa....

 

jævli surt da man ser det så altfor godt på bildene at bilen er hvertfall 2-3 cm for høy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe kinkig på lupo, foran er det fint å valse, men bua bak er for det første ikke jevn, i tillegg til at bakfangern som er i plast går såpass høyt...

 

nå er ikke det noen problemstilling for min del, da garasjeanlegget jeg parkerer i har en klaring på en finger mellom kanal og betong i utkjøringa....

 

Ja den bakskjermen så ikke valse eller bredde vennlig ut

Så den er så stiv nå at dekka ikke går opp i skjermene?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
skal se på annen vag i dag, så får vi se - felgene passer til evt ny bil, men alt er som kjent til salgs for riktig sum ;)

 

ble det til at du solgte lupon eller? Hvor mye skal du ha for felgene da sånn ca?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår