Gå til innhold

lupo - take 2

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

prøvemonterte skikkelig i dag, vanvittig trange i senter, så må nok fram med no pusseutstyr å få vekk litt lakk i senter av felgene... forøvrig synes jeg de var kledelige, og dimmen er helt kurant også :)

 

Photo-0201.jpg

 

Photo-0202.jpg

 

Photo-0203.jpg

 

også har jeg vaska bilen GRUNDIG i dag, altfor lenge siden sist! og ettersom vinteren er her er tidsriktige hjul, fylt med raserluft fra shell, på plass...nitrist ass!

 

Photo-0204.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

jaja - vogna rusler å går ennå!

 

bilen har rulla 166000 nå - 25000 på 9 måndeder! stort sett frøkna som bruker bilen, så den har blitt litt forsømt i vinter...

 

hatt litt trøbbel med kjølvannstemp-sensorer, bl.a på grunn av blanding av frostvesker som har kladda til ymse sensorer. så fikk bytta samtlige sensorer samt termostaten.

 

begynte å bråke fælt i firstilling - hjullager - så begge foran er også blitt byttet.

 

frøkna lærer å legge om dekk

 

SSL12038.jpg

 

disse kom på (steffan rs 8" og 9")

 

SSL12033.jpg

 

men ble solgt og byttet ut med disse

 

Photo-0265.jpg

 

bilen er forøvrig nyvaska og polert på siste bildet, og det trengtes da møkka som satt på var fra juletider!

 

så bilen er i god strekk fortsatt, og fungerer helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde Steffan rs er skrudde eg. Så det var vell ikke det du hadde på. Men kule felger er det. :)

 

Steffan RS er "fake-splitt" og Steffan 5-stern er uten skruer. De på bildet er vel 5-stern

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår