Gå til innhold

lupo - take 2

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

senk er på!

 

Photo-0065.jpg

 

Photo-0064.jpg

 

tar vel litt tid før fjørene "setter seg", det er ihvertfall ikke 35mm lavere ennå!

tok en tur, å det virker enn så lenge som om de er behagelige å kjøre med, men de "bånnes" nok rimelig lett....

 

å jeg ser nå at bildene egentlig sier lite om høyden...crappy fotograf med tilsvarende mobilkamera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare for å friske opp:

 

SSL11418.jpg

 

SSL11419.jpg

 

litt lavere er den da faktisk blitt :)

 

Photo-0070.jpg

 

Photo-0069.jpg

 

Photo-0071.jpg

 

er greit fornøyd, og kjørbarheten og komforten er fortsatt intakt.

 

bytte olje og filter i morgen sammen med en liten lakkbehandling, vurderer også å lakkere vw merket i grillen inntil videre..synspunkter, eller kanskje tilogmed en liten photoshop? hadde vært knall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikla på bilen din, særlig med RH cup ;)

liker godt lupo med RH...

 

settet du har bestilt - hvilken type?

regner med du ikke får i pose og sekk til den prisen, og da tipper jeg med at komfort også er nedprioritert hos deg?

 

hadde dette vært bilen min alene, hadde det ikke vært tvil, men jeg må rett å slett holde den "kjørbar"... :(

 

-jepp komfort er nedprioritert hos meg=)skal være lavt å umetelig stivt!vmaxx sitt sett er det,har også det på gamle 2000poloen min å golf 3en til en kompis,er akuratt hva vi er ute etter=)koster rett under 6 på en nork nettside,så penger å spare på ebay om du har tollmodighet=)

 

lykke til videre med lupoen...................-------(kjøp justerbart) *viskeviske*=)

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk! justerbart frister...vi får se hvor lenge jeg holder ut!

 

har oppstått klakking fra understell/drivverk plutselig...mye tyder på det indre drivleddet, da klakkingen forekommer på trilling i fri/i gir, men ved gasspådrag/brems og svinging forsvinner den...! hmm....

noen med formeninger rundt dette?

 

ellers skjer det lite..møkkavær...lakkert emblem foran men glemte bilde, har bare et jeg tok tilfeldigvis, og som ikke sier en døyt om hvordan det ble, sort. vi ble fornøyd ihvertfall...

 

Photo-0073.jpg

 

tonje foreslo å gjøre noe med emblemet bak, siden det foran ble sort. hæ? sa jeg...hvor kom det fra lissom :D så før en eventuell cleaning tenkte vi prøve på noe sort lakk der også på et vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
driver å tester ut litt ymse stereo..litt kinkig bil å bygge i, da en av kriteriene er at bass og forsterker skal i brønnen! er ikke så store plassen, men det går nok...

 

mulig det blir 2 stk. 6.5" ;) men som sagt, mange testkasser er blitt og skal testes....

fett fett.. kansje du kan hjelpe mg md å bygge en feeet basskasse:) 2x12"

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett fett.. kansje du kan hjelpe mg md å bygge en feeet basskasse:) 2x12"

 

det skal være fullt mulig, kan jo "kopiere" kassa jeg ender opp med om du vil ha alt nedi brønnen ;) dog da blr det ikke 2 12"...men har hatt tre 12" i gamle lupo'n så alt er mulig!

 

Tøff lupo ;)...hummel?

 

takk, helt korrekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg poster litt mer...

 

når jeg ser på bilen min så kommer de skumle tankene tilbake - jeg trenger mer senk! 2 cm hadde vært nok, men de trengs sårt med denne dimmen på skoa...

 

hadde "glemt" f.eks. 60mm koni sett med hardhetsjustering når jeg kjøpte senk...noen tips til noe tilsvarende? dette må jo være mulig å få justert til å være passe comfy, passe hardt (så det ikke subber)????

 

ellers er jeg redd jeg faller for fristelsen å bruke disse felga på lupo istedenfor - må bare ha ny gummi!

 

Photo-0101.jpg

 

Photo-0102.jpg

 

Photo-0103.jpg

 

ellers hadde møtte jeg tom henning i dag (som hadde den blå lupo'n) for å overta en "cleana" frontfanger...den trenger sårt en del tlc pga mye sparkel og nada plastsveis, se hva jeg får til etterhvert! bilde kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår