Gå til innhold

Den store klagetråden!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

vil klage på at jeg bruker nesten 2000kr på bensin i måneden, hvor sikkert hvertfall 50% går til staten som også tar skatten, veiavgiften, bompengeavgiften, lisensavgift (selvom jeg ikke betaler den) men likevel bruker 15% av bilinntektene på veier PÅ ØSTLANDET! og som derfor igjen gjør at jeg bruker dobbelt så mye tid fra byn og hjem fordi vi ikke har 2 innfartsårer til sotra, og de løkene som sniker i "askøy"feltet, de som kjører rundt govik og på med lidl som igjen lager ENDA mer kø.

 

hater de som gav folk uten bilinteresse lappen. fordi da ville de sjønner hvor genial bilen faktisk er.

 

hater folk som syns jeg er idiot fordi jeg er trafikk avlastende og kjører forbi isteden for å la køen bli lengre

 

hater folk som tuter på meg når jeg tok russeknuten "5 runder i rundkjøring"

 

hater folk som ikke klarer å bry sine egne saker, og må hytte med neven, tute, blinke med lys osv fordi jeg ikke har mulighet til å ha det gøy på bane, som om jeg kommer til å bli fotball idiot pga de ytrer sine meninger.

 

hater at det e så syykt dyrt å pynte litt på bilen

 

jeg hater folk som MÅ blinke med langlysene fordi jeg har dårlig tid, er lommekjent på veien, og kjører forbi de på en forsvarlig plass og måte (dog rundt lappen grensen)

 

hater unger som spør etter russekort når jeg ikke klarte tidsfristen for å bestille.. :P

 

hater folk som ikke kan ta hensyn til at jeg HATER fotball

 

hater fotball

 

hater folk som mener r&b er "fin" musikk

 

hater folk som tror de e digg (som er stygg)

 

hater folk som ikke klarer å tenke på hva konsekvensen av handlingene deres kan bli (kjøre fort i 30soner osv på en ettermiddag når det er fint vær) -yppe til bråk, -fyllekjøring,

 

hater folk som ikke sjønner at hvis de kjefter på meg når jeg leker meg med bilen (litt dekk hvining, brekksladd, spinning osv) ikke forstår at jeg blir bare hissig og kjører hardere på fordi jeg vil lengst mulig vekk fra det ekle trynet deres.

 

hater politiet som må ha kontroller hvor det ikke trengs (høyfjellet på fine sommerdager, istedet for å ta naboen min som kommer til å meie ned en av naboungene en dag)

 

hater politifolk som har liten tiss og må herse med alle de ser fordi de ble mobbet av sånne som meg på skolen..

 

hater sosialister som måtte forstyrre meg 2! ganger på torgalmenningen i går (1mai).. kan ikke de bare sjønne at med politikken deres blir hele norge trygdet og de ødlegger motivasjonen til de som vil opp og fram (ja til folk som gidder, og nei til formueskatt!)

 

hater folk som gjør at jeg må sitte inne å lese til heldagsprøve istedet for å være ute.

 

hater eksamen

 

hater norsklæreren min på 66år med vorte på nesen (helt seriøst)

 

hater folk som røyker og som MÅ puste det opp i trynet på meg når de er full

 

hater wiggere - hvite folk som kler seg i klær som er 4størrelser for stor, og oppfører seg som om de er så stor at de fyller klærne sine.

 

hater folk som syns det er mye variasjon i hip hop, rap og r&b

 

hater folk som ikke klarer å se i speilene

 

hater staten fordi de bøtelegger meg så intenst fordi bilen min bruker 30% mer bensin enn mamma sin 1.6, når mongstad anlegget forurenser like mye som 400 000 biler pr år.

 

hater sponheim som skal hindre folk i å reise med fly mer enn 1 gang i året.

 

hater nyhetsinnslagene på nrk mp3. må sjønne at eg driter i nyheter.

 

åh. deilig å få noe av de innesperrete følelsene mine ut. :D

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker å se på meg selv som en rolig person. Derfor vil jeg klage på at dere klager så forbasket mye, går det ann å klage så mye?

 

Over til min klaging. Hvor vanskelig er det å (minst) holde fartsgrensene eller akslerere ut fra kryss? Gasspedallen er den til høyre!

 

Det andre er at vi nordmenn er noen dumme dyr. I dag var det en ulykke i Haugesunds hovedgate. I starten av den stod vi (rett etter rundkjøring ved Opelbygget). Etter 5 min klarte vi å snu og møtte en milelang kø som ville inn på denne veien. Hvorfor? det er jo en to veier til som fører inn til sentrum som er like lange. I tillegg var det bare 155 - 1000 meter som det var stopp på...

Dumme dyr!

 

Edit: kjapp tegning, rød er køen...:

Ksvin.jpg

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har klaget på Hanne Hattrem i denne tråden.

 

Men hun er jo underholdning!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Hawkon88, er så jæææææææææævlig enig med deg ;)

 

Og må bare tilføye at jeg vil klage over et par ting til:

Ris på lanken til bilforumet.net som åpnet et skikkelig offtopic først nå!!

 

Og de utrolig håpløse reservepolitiene som hele tiden blinker med lysa når man drar forbi. Fy F, hadde dette vært afrika, hadde jeg bråstoppa, og knust lysene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nomix: Ja den ville passet inn i NRK sitt program. Sammen med Hjartet på rette staden. Type kjedelig.

 

Life on Mars er en genial serie, og Heartbeat er da på ingen måte ueffent. 10 million brits can't be wrong, eyh?

 

Det er klart, det er en spesiell smak. Som god vin. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst vil jeg rette stor takk til pollenallergien, takk for at du får øya mine så fucka at jeg ser ut som en narkis.

alle som sier ass, gjerne azz, i enden av hver eneste setning.

alle som ender orda med Z(hugz, klemz, koz osv)

alle som skriver (a), (h) osv når det ikke blir omgjort til smileys. greit nok med =P og =) siden det faktisk ligner på noe, men (h) ligner faen ikke på en dude med solbrillier!

jeg er lite glad i dere som deler ord som ikke skal delesog ikke bruker komma. Dialekt snakkes, ikke skrives.

jeg er ikke no særlig glad i hverken Toril Skogsholm, Fru Navarsete eller Hanne Hattrem(hei moore=)).

Men mest av alt så HATER jeg deg, eller dere, som stjal bilen min. det er ikke så kult med deltidsjobb som 17-åring. til slutt så kan vi hilse til alle wiggaZZZ(viktig med Z'en). skaff dere klær som passer, og kle av dere azz'en.

 

deilig å få ut litt sinne om kvelden ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F, hadde dette vært afrika, hadde jeg bråstoppa, og knust lysene dems.

 

Da hadde du ikke sittet her nå :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater:

- Whinete Fjortiser

- Godt berusa fjortisgutter som tror de er gud, og slenger masse dritt etter deg når du går forbi de. Men de er IKKE man nok til og faktisk stille opp alene når de skal noe; de må hevde seg med MINST 10 store kompiser.

- Denne skolen (Borgund VGS). Makan til høl.

- Folk tigger penger\røyk\brus\mat\etc etc etc etc. En gang går greit; flere ganger om dager er Jæklig irriterendes

- Norsk lovsystem

- Norsk politikk generelt sett

- Politifolk som tror de eiger alle, og er deretter drittsekk.

- Folk som hyler ut om "alt de kan", mens de egentlig bare kommer med løgn og bullshit.

- Forståelsesløse folk

- Rasisme\Nazisme

 

etc. etc. etc...

 

Mange ting som irriterer meg gitt :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater folk som syns jeg er idiot fordi jeg er trafikk avlastende og kjører forbi isteden for å la køen bli lengre

 

hater folk som tuter på meg når jeg tok russeknuten "5 runder i rundkjøring".

 

5 runder i rundkjøring er jo ikke trafikkavlastende. :knock:

 

Jeg hater folk som stopper i akselerasjonsfelt eller ikke gir gass i akkselerasjonsfelt.

Jeg hater folk som sakker ned før retardasjonsfelt, og folk som ikke blinker seg inn i retardasjonsfeltet når jeg kommer bak dem og er på god vei forbi dem i retardfeltet.

 

Jeg hater folk som gir gass når man kjører forbi.

 

Jeg hater folk som kjører på piggdekk. (Som om noen gidder å reparere veiene etter dere).

 

Jeg hater ...

 

Fortsetter i neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår