Gå til innhold

Den store klagetråden!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil klage på folk som holder seg til et bilmerke av prinsipp og påstår at det er det eneste som funker, og er bedre enn alle andre bilmerker i alle grener..

spesielt volvofolk har en tendens til det. (ikke noe galt om volvo)

 

så må jeg klage på alle dubbelt avgiftene i dette landet, først skal du tjene penger, for så å skatte 1/3, når du har gjort det, så betaler du moms på alt du kjøper.. er du heldig så er det miljeavgift også! GRRRR! spess biler da seff.

 

så vil jeg kalge på folk som skriver dialekt på forum og andre skrivemedier! jeg er trønder, men trønders er ikke et skriftmål! ARGH!

 

ellers har jeg det ganske bra og lite å klage på :)

Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil klage på rust. Dårlig oppfinnelse.

 

Jeg kjører Opel så jeg vil også si meg enig i den:fuckme2:

 

:pisser: Avgifter på alt vil jeg også klage på!

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater klassen je går i, hater AUDI(Alt Utenom Dæ Intelligente), så hater je å vente på ting.

 

Så hater je sosser framfor ALLLT!!!!!!!ÆÆÆÆSJ, vi ler av dere!!!

 

Hater reglane norge har, avgifter og faen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater klassen je går i, hater AUDI(Alt Utenom Dæ Intelligente), så hater je å vente på ting.

 

Så hater je sosser framfor ALLLT!!!!!!!ÆÆÆÆSJ, vi ler av dere!!!

 

Hater reglane norge har, avgifter og faen.

 

Må si du fikk ut mye aggresjon med det innlegget :well:

 

Vel, vil klage på at TVNorge sender nyhetene mellom de to CSI episodene som går i dag.. Latterlig

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en ting å si, dårlie veia i nord, veiavjift skal di fan mæ ha, men kor bi d av veien? æ kjøre på saue sti kvær dag! 1 ting te, hater svartinger som driv å snylte på staten og går kriminelle handlinger! er ikke rasist, men rase bevist!! noen kan jo oppføre sæ å jør en innsats for samfunne, men dem e få!!

 

takk!!

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en ting å si, dårlie veia i nord, veiavjift skal di fan mæ ha, men kor bi d av veien? æ kjøre på saue sti kvær dag! 1 ting te, hater svartinger som driv å snylte på staten og går kriminelle handlinger! er ikke rasist, men rase bevist!! noen kan jo oppføre sæ å jør en innsats for samfunne, men dem e få!!

 

takk!!

 

Skriv Bokmål eller Nynorsk, hvis ikke sender jeg deg til Iran ikledd Uncle Sam drakt..:rules:

 

 

Å herre så mye jeg skulle gitt for en innretning som tillot meg å stikke folk i andre biler, i øyet, med noe hardt og skarpt mens jeg selv kjørte.

 

Gruppekjøp kanskje?

 

------

 

 

Irriterer meg at jeg ennå ikke har koblet opp hornet på bilen;

 

- Spesielt når jeg sitter inni bilen og roper høyt, helt alene til f,eks idioten som står foran meg og kanskje 10 andre biler på grønt lys og blokkerer trafikken fordi vedkommende skal til venstre i krysset, men ikke tør legge seg ut på siden av veienangry2

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil klage villt over de forbanna komplotte idiotene som lager parkeringsbulker og andre riper! Ser jeg noen gjør det på hvem som helst bil, tilter jeg i vinkel!

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår