Gå til innhold

Den store klagetråden!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da vil jeg få lov til å levere inn en liten klage om alkohol. Det er rart med det at noe som er så jævlig festlig kvelden før kan være så utrolig lite festlig morran etter.

Men jeg må samtidig si at det er utrolig lol å være russ i en alder av 22, og russetreff er noe så helt forbi det hinsidige festlig :) Kommer til å savne det som en hund neste år.

 

Erlend ut

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil klage over en eller annen person som plutselig kom ut av ei bil, dyttet til meg, og stakk igjen.. jeg husker det ikke så godt (littegranne full) men en kompis som jeg gikk med, huska det litt. så nå sitter jeg her og renser mange skrubbsår.

 

og ja, er også bakrus men det klager jeg ikke over:) det er sjølforskylt;)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over:

- Sv politikere/tilhengere.

- utlendinger som ringer for å kjøpe ting, og forventer at jeg skal forstå hva de sier.

Snakke norsk, eller annet forståelig språk da kanskje?

- bakrus(har det nå etter gårsdagens russekikcoff)

- dumme folk

- politiet og rettsvesenet generellt.

- ekskjærester og andre gale kvinnfolk.

- jenter som tro de kan få alt bare for at de er pene.

Bare så det er sagt, så blir de IKKE behandlet noe annerledes av den grunn.

- Folk som ligger AKKURAT på fartsgrensa, til enhver pris.

- Folk som ikke kan håndtere bil...får noia av å sitte på!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater omtrent alle når jeg kjører bil. Hvorfor skal folk bruke 10 min på å akslerere fra 10 til 50km/t? Også gir de seg der, selv om det er 70 sone, tydelig markert med fine runde skilt! Og hvorfor er det alltid de som er verst til å kaste bilen ut i veien foran meg som er de tregeste til å akslerere? Hvorfor er folk livredde for å kjøre ut i en rundkjøring når nærmeste bil er på andre siden?

 

Å herre så mye jeg skulle gitt for en innretning som tillot meg å stikke folk i andre biler, i øyet, med noe hardt og skarpt mens jeg selv kjørte.

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spis zyrtec

 

Zyrtec er for menn. Go Zyrtec!

 

Irritasjonsmomenter..

 

1. Allergi mot skalldyr. Jeg LIKER reker. Spesielt med en god hvitvin. En grunn mindre til å drikke god hvitvin. F*ck.

 

2. At NRK ikke viser Frost lenger. Det må jeg laste ned. Morsom serie.

 

3. At snus, som beviselig kan redde mange røykeres liv, ikke er billigere i Norge.

 

4. At FRP har mange velgere. Skyt meg for det, men det irriterer meg.

 

5. Alle idiotiske løsninger på problemer som like gjerne kunne vært løst på en fornuftig måte.

 

Og gud vet hvor mye annet..

 

Jeg er en gretten gammel gubbe. Og jeg er bare 19 år. :(

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår