Gå til innhold

Den store klagetråden!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

Noe du har irrtert deg over og vil ha ut uten å gå løs på døra hjemme eller en uskyldig mann på hjørnet av gata.. Tror ikke det skal være noe problem for oss nordmenn og finne på noe å klage over.. hehe

 

Jeg starter:

 

Jeg vil klage på Heinz ketsjup flasker, sånne sprutflasker som er ganske like lanoflaskene. Klarte å dynke hele pølsa mi med ketsjup istad!! :fuckme2:

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som irriterer meg mest er:

- Dumme folk

- Folk som skryter om ting de har,og ikke har

- Umodne folk

- Og folk som prater om ting de ikke kan en dritt om.

 

Alle disse type folk HATER jeg,fy søren så sur jeg blir når jeg møter på noen av disse.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hater folk sånn rent generelt.. som ett konsept liksom!

 

Men det er mulig jeg er litt farget av att jeg har jobbet 7 år i salg&service bransjen..

Men mitt syn er vel att tett på 90% av befolkning er bortimot komplett idioter..

 

DET vil jeg klage litt på!

 

 

Jeg går selv Service og samferdsel (eller tidligere Salg og service),og jeg merker selv at de fleste i klassen min er komplett idioter,folk som ikke eier vett.

Det er sikkert slike folk overalt,men ikke så mange samlet på ET sted,maken for noen fjols de er.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ve klaga pao han kukjen so ordna da slek te att da ikkej vatt noko pao meg i kveld! Hadde dan snæksna tutto pao krokjen, fine patta og dailig røv, såg ikkje so gale ut sånn ellers heldao. Men nai dao, klart han "kameraten" min måtte komma å ødelegja allt! Sko knust tryune pao han dar og dao! :(

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Klage på at jeg er syk og jævlig nå:fuckme2:

Snørra renner og klarte å sove hele 4 timer i natt :rolleyes:

 

Klage på bensinpriser fra helvete, over 12 kr litern er skikkelig:drunk:

Må vel snart begynne å :biker på gatebil nå, breisladd med tråsykkel.

Også er jeg drittlei all co2 propagandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk som ikke klarer å lese ting som står rett ovenfor men spør/svarer overflødig!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår