Gå til innhold

Den store klagetråden!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

jeg vill klage på alle hjernedøde idioter som TRUR at volvo er traktorer å aldrig kan bli tøff eller gå bra.. disse menesker eier jeg ingen respekt over.. og sånn så det er sakt så liker jeg stort sett alle biler men volvo specielt..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skriv Bokmål eller Nynorsk, hvis ikke sender jeg deg til Iran ikledd Uncle Sam drakt..:rules:

Send ham heller med ett opplag Sataniske Vers og foreslå at han starter bokhandel i Teheran. :P

 

Jeg irriterer meg over ensidig informasjon. Greit nok at Discovery skal fortelle meg med indignasjon at Sovjetunionen lagde biologiske våpen under den kalde krigen. Men de trenger ikke å drite i å fortelle meg at USA gjorde det samme.

 

USA var så hypp på kjemiske og biologiske våpen at de byttet atomteknologi med bl.a. verdens sterkeste nervegass fra Storbritannia.

 

Jeg irriterer meg over det faktum at vi ikke har et fullgodt alternativ på norsk televisjon for oss som liker bil. Plagier Top Gear-formatet. Tre presentere, en time, et studio, finn noen med god kjemi, gjør det litt mer seriøst, ikke så mye tulling, mer testing av biler. Kan det være så vanskelig?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som rett og slett ikke skjønner at det står "90" på det fine runde skiltet.

 

Altså, jeg har ikke noe problem med og følge fartsgrensene, men jeg har derimot et VELDIG STORT problem med og ligge i 80 km/t i en 90 sone når det er sol, tørre veier og sikt til oslo! DA kjenner jeg at jeg blir litt amper. SPESIELT, når bilen foran meg er en slik en "miljøvenlig" Hyundai, med en fører som tror han har gjort SÅÅÅÅ mye for og minske co2 utslippet til Norge. Din selvopptatte, ignorante, uopplyste PIKK!

 

Og hva er opp med co2 disse dagene? HVORFOR er det blitt en mote-ting nå? Hvorfor i guds navn fokuserer folk på biler når biler har VELDIG lite og si på Norges totale co2 utslipp? HVORFOR? Er vi virkelig så uopplyste? Det er som og se på en saueflokk! VG skriver at nå er det AAAALTFOR mye co2 her i verden, og Arne fra Oslo spiser det opp som om det skulle vært mormor sin sjokoladekake.

 

Toyota Prius.

 

Toyota Prius... Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg HATER den bilen. Jeg hater ALT det den står for. Jeg hater folkene som kjøper den. Jeg hater folkene som vurderer og kjøpe en. Jeg hater folkene som mener at JEG burde kjøpe meg en. Jeg hater utseende på bilen. Jeg hater bilen så intenst.

 

Toyota Prius er en bil for selvopptatte, uopplyste, selvgode, ignorate mennesker. De som kjører den bilen er mennesklig AVSKUM. De skulle vært henrettet på åpen plass, og den bilen skulle vært bannlyst!

 

Og neida, jeg hater ikke bilen fordi den er miljøvennlig, for det er den FAEN ikke! Eller, bilen i seg selv er miljøvenlig, med sin fine elektriske motor og den nusselige 1,3 motoren som knapt greier og dra en hund over bjørnefjell. Nei nei, det jeg hater med denne bilen er at produksjonen av den, forurenser ca like mye som om du skulle kjørt en vanlig personbil i 10 år. Hva mer hater jeg? Jo, at den er så dyr i innkjøp pga at den er så jævla hypa opp, at du må kjøre med den i 3 JÆVLA ÅR for og endelig begynne og spare bensin.

 

Kilde: http://clubs.ccsu.edu/recorder/editorial/editorial_item.asp?NewsID=188

 

Jeg har ingenting i mot miljøvenlige biler, altså, for guds skyld, lag en bil som sparer miljøet.

 

Jeg har noe i mot kjøperne av disse såkalte miljøvenlige bilene. Så jævla selvopptatte som de er, å herregud. Som om en jævla Prius skulle gjøre de til et BEDRE menneske enn meg? Reis til helvette forbanna hyklere!

 

Også, til slutt. Jeg er ikke så overbegeistret når jeg må betale 12,50 litern for 95 blyfri.

 

-Pasient

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Toyota Prius [...]

 

Her må jeg ta til motmæle. Kilden din er "full of it"; dette var nylig oppe i diskusjonen på Honda-Tech -> Link.

 

Tilbake til hatingen og klagingen:

-Meg selv fordi jeg er så tiltaksløs at jeg enda går arbeidsledig (merk: Jeg hever ikke ei øre i stønad, både siden staten faktisk ikke ser på meg som arbeidsledig, og jeg ser på det som et tap å måtte bomme penger). To år på rad har jeg tjent i underkant av 30.000 årlig på småjobber, og det er disse småkronene som gir meg snus og andre vesentligheter.

 

-Meg selv fordi jeg er så tiltaksløs at jeg enda ikke har meldt meg inn i Trømsø Pistolklubb og Skytterlaget.

 

-88-91-modellene av Honda Prelude fordi, stilige som de er; H22A DOHC VTEC-motoren passer ikke rett oppi slik den gjør på 1992+ Prelude og 1990+ Accord. Også fordi B20A'en de leveres med er markant forskjellig fra den B20A man finner i 86-89 Accord og kan ikke swappes fritt mellom disse to bilene.

 

-Biltilsynet og de som utdeler direktiver til Biltilsynet som i sin tur gjør det så skadd vanskelig å modifisére biler her til lands.

 

-ALLE Hondas non-VTEC-motorer, fordi de har meget lett for å spytte ut vippearmene ved for høyt turtall og for ville kammer.

 

-Den elendige Sportsmatch kikkert-montasjen på luftgeværet mitt som, grunnet litt slakk (?) mister "zero" og må innskytes og innjustéres for hver gang jeg skal ut og gønne' hull i blinkene.

 

-Idioter i trafikken som kjører som om de eier veien. "JA" til IQ-testing for å få kjøre opp til førerkort!

 

-Idioter til vanlig som lager drama og konfrontasjoner ut av ingenting.

 

-To av mine fem-seks år gamle Western Digital-disker som, etter å ha stått på 24-7, endelig havarérte og tok knekken på My Documents-mappa mi som jeg har hatt med meg uten datatap siden jeg først ble PC-eier i 1997. Skulle hatt backup, ja.

 

-Olympus, fordi de ikke bygget E-500-modellen med Panasonic sin nMOS-sensor, men istedenfor brukte den støyende modellen fra Kodak. Kodaken er bra på absolutt alle andre områder, men jeg skulle av og til ønsket meg mindre støy.

 

-Panasonic/Matsushita Electrical Co. og Leica Camera AG. fordi deres "Leica D Summilux 25mm f/1.4 Aspherical" for Four Thirds-fatning koster USD$800. Ytelsen er verd hver ei krone, men jeg har ikke råd! Oi, dette er jo egentlig min egen feil. Whoops.

 

-Det faktum at det går ofte en hel uke og mere til mellom hver episode av Bleach og Naruto Shipuuden animeseriene. Utolmodig som jeg er har jeg begynt å lese mangaene istedenfor, men også de tar slutt.

 

-Gode tider og stunder tar etterhvert slutt.

 

-Jeg er potensielt verdens største snøscooteridiot, men jeg har ikke råd til min egen snøscooter heller.

 

-Jeg er passelig tjukk (høyden min er heldigvis med på å kamuflére noe av det (er ei nitti')) og hvert år har jeg tenkt å gjøre noe med dét, men hvert år ender nåla på baderomsvekta opp på samme nivå -> rett under 100. Det blir noen kaffeturer i gummibåten og en og annen fjelltur hvor jeg såvidt klarer å bruke opp flere kalorier enn det jeg eter når jeg er ute i Guds frie natur, men vekta står pal. Å grusomme skjebne, hvorfor er jeg så glad i god mat, samtidig som jeg er så lat?

 

-Ferieturen til Japan som jeg drømmer om koster jævlig mye, spesielt siden det ville være direkte uhøflig å dra dit uten å ta en container med Toyota AE86'er med meg hjem igjen.

 

-Club4AG-forumet fordi det var nede i over et halvt år.

 

-Ingen concealed carry av håndvåpen, selv om Staten kunne tjent millioner av kroner på å skattlegge det.

 

-Ingen eierskap av militære våpen, samme counter-argument som over.

 

-Våpen Andressen er i Tromsø "the only game in town", og de har justért prisene sine deretter.

 

Jeg poster mere når jeg kommer på mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg ta til motmæle. Kilden din er "full of it"; dette var nylig oppe i diskusjonen på Honda-Tech -> Link.

 

Hmm. Ok da, la oss si at bilen faktisk ER miljøvenlig. Jeg hater fortsatt alt annet med den bilen. Den er og blir for hyklere. Men takk for infoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg forresten også over folk som bremser bare de ser antydning til svinger, som holder på bremsen fremfor å gire ned og de som ikke kan clutche.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

 

Folk som ikke skjønner at selv om du faktisk følger fartsgrensen igjennom svingen, så kjører du ikke av veien! Herregud så irriterende det er og ligge bak slike folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst- alle avgiftene!

- Idioter i trafikken.

- Bortskjemte drittunger som klager og syter hele tiden over hva de får, og ikke får.

- Merkeblinde folk. Spesielt volvofolk har en tedens (no hard feelings), som sier de drar fra alt.

- Lokalpolitien som ikke er der der når en trenger dem, men er der når du absolutt ikke trenger dem.

- Alt koster for mye penger.

 

.. har helt sikkert mer på lager, men alt jeg kom på i ville farten alacocaina

Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår