Gå til innhold

Vis oss ditt motorrom!!

Ranger emnet


ovlov86

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikkje bilde mitt motorrom, for motoren er ikkje satt i bilen endå. Men har bilde av motoren.

DSC00225.jpg

DSC00226.jpg

 

Grenrøret ditt sitter oppned, flensen på det må kappes av og snues slik at turboen kommer opp og fram. Du må også regne med å sveise det ett x-antall ganger da disse røra ikke er av verdens beste kvalitet.... De har en tendens til å gå i oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrøret ditt sitter oppned, flensen på det må kappes av og snues slik at turboen kommer opp og fram. Du må også regne med å sveise det ett x-antall ganger da disse røra ikke er av verdens beste kvalitet.... De har en tendens til å gå i oppløsning.

 

Er klar over det, er ikkje montert heller. Det henger bare på motoren så det ikkje skal ligga på bakken. Er klar over at det ikkje er god kvalitet. Men bryr meg ikkje om det, betalte 1000.- inkl frakt så har ingenting og sei og det ikkje virke. Blei helst kjøpt for og testa det.

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajaj! STRØKENT!!! :D

 

Eneste som ikke var fint var det motorvarmerstyret og den greia rundt ekspansjonstanken..

 

Takk takk:)

 

Rett og slett strøkent!

 

Takk takk:) Likte fargen på bilen du holder på med! Lakkert om i originalfarge den eller? Er en 245 her i området som har ca samme farge:)

 

Sinnsykt strøkent SirKim2000! :)

 

Takk Skal du ha:) Morro med slike tilbakemeldinger:)

 

--------------------------------------------------------------

 

Takker for kommentarene jeg har fått så langt:) Er alltid morro å få god respons:) Jeg syntes det er kjempemorro iallefall når det kommer gammlinger bort til bilen min å spør om åssen årsmodell det er osv, og om de får se innvendig, og så kommer det et lite "Er den til salgs?" på slutten :D Skal få lagt ut noen bilder a bilen innvendig på hjemmesia mi om noen er mer interesert i åse fler bilder a bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, er ikkje montert heller. Det henger bare på motoren så det ikkje skal ligga på bakken. Er klar over at det ikkje er god kvalitet. Men bryr meg ikkje om det, betalte 1000.- inkl frakt så har ingenting og sei og det ikkje virke. Blei helst kjøpt for og testa det.

 

Bra at du vet at det må snues da. Om du støtter opp turboen, så bør du øke levetiden på grerøret betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår