Gå til innhold

rogern

Bruker
  • Innholdsteller

    450
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om rogern

  • Bursdag 08/17/1987

Contact Methods

  • Bosted
    Hemnes (høland)

rogern's Achievements

  1. hmm. hørtes ut som noen jeg har hatt problemer med også. mener vi kobla dash belysninga utenom dimmern eller noe. husker ikke helt men det var noen borteved dimmern/lysbryter. kobla fra en ledning der iaff. hvis jeg må så kan jeg gå ut i garasjen og se. :P
  2. mine glei rett i , litt friksjon med klistremerken var det. men lurer på om jeg har hørt noe om at det er forskjell pga nyere 240 var levert med gassdempere og ikke olje eller noe slikt. men vet ikke.
  3. bolter fast ei tykk jernplate som simulerer toppen ved borring. noe mener at blokka kan endre form når man drar til toppboltene, mens andre mener rødblokka er såpass stødig og at man ikke klarer og måle forskjell i syl lekasje. folk mener mye forskjellig i motorverdnen. når det gjelder toppakninger er det det samme. noen bruker pianotråd ogskjærkant og masse stæsj mens andre kan klare seg med en forsterka elring pakning feks.
  4. har du lakkert bakakselen med bokslakk? har prøvd bokslakk på div ting under bilen før. holder ikke lenge desverre.
  5. faen det er da så kjedlig og kjørte rundt og gire med pusehender. bila skal brukes :D "nei jeg kan ikke for kassa mi kan ryke" pysete. det skal sparkes clutch og rives i girspak :P har man litt effekt så er det ingen av volvokassene som holder noe særlig. kanskje m90.
  6. vet tråden er steingammel men "løfter" den alikevel jeg. kanke folk fortsett og skri ve litt om erfaringer når det gjeler biltemaprodukter. morro lesestoff :D
  7. 13,4mm er den faktisk :P til sammenligning så er m-rådene(ikke 230ET råder nei) 12,8mm tykke
  8. finnes det ikke andre produsenter en veng og volvo? har hørt så mye tull om veng jeg og. har ikke lyst på det hvis det er bare dritt. dårlig stål og dårlig grunning? og volvo skal jo ha en dullion for karrosdeler.
  9. er det godkjent med 295hk? jeg får skru opp ladetrykket med en liten hekto.
  10. får sette ei tønne i bagasjen da. men ja, han er jo fra sverige så da er det litt enklere.
  11. javel? jeg har handla masse hos han. ikke hatt noen problemer. er bare og ringe han hvis det skjer no så ordner det seg som regel. han hjelper til og svarer på spørsmål osv hvis man rigner og lurer på noe og. eneste "problemet" jeg har hatt er at posten hadde slitt bort adressa på pakka så han fikk den i retur. han sendte den med nattpost på mandag så hadde jeg den på tirsdag. syntes det er grei service jeg. klart noen kan jo være uheldige på en eller annen måte men. det lønner seg og ringe etter arbeidstid da folk er opptatt midt på dagen :)
  12. faktisk så blir det ikke så mye dyrere med 16v. sku du hatt 500hk på en 8v måtte du kosta på den toppen en god slant med penger. nye stempler må du ha unasett og 16v stempla er ikke så mye dyrere. + at du får igjen på kjørbarheten og videre trimming.
  13. er det ikke bare og kjøre med 940 rør og org innsug a? "har hørt" om noen som brukte det :D bygg for e85. får mange "gratis" hk da.
  14. dæven du er rå ass. må inn på volvodelen og hevde deg over en som sladder litt rundt for og ha det gøy. du er vel verdensmester eller?
  15. hvis en person leverer en bil/motor for bygging/mapping til ett firma som driver med dette må han jo kunne stole på at bilen da kan brukes uten at den skal ryke. er kunden pliktig til og kunne høre etter ulyder i motor? eksempel hvis man ikke har så mye erfaring med motor osv og leverer fra seg jobben til noen som kan det. den personen med lite erfaringer vet kanksje ikke hva tenningsbank er engang. kan ikke forvente at alle kunder skal kunne sånne ting. det er vel som poffs sier. men "byggherren" må kunne stå litt for det arbeidet han har gjort syntes jeg.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår