Gå til innhold

Lovlig drifting hvor ?

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

hvor kan man lovlig øve på drifiting slik at man ikke mister lappen og slikt... har meget lyst til å satse på denne sporten selv med ekstremt lite penger i lommeboken.

 

men som sakt topic hvor kan man øve på drifting uten at det skal være på rudskogen i juni og ting som må være arrangert med 900 folk ?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en parkeringsplass borten for cc i drammen som vi har lov og slenge og leike oss på.. Står aldri noen parkert der..

 

Da må jeg bare spørre:

Hvem har dere lov til det av? Polisen?:boxing

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en del trackdays ila året, mindre treff med masse kjøring.

regner med at du kommer på skogen 14 april?

 

ja får da kanskje håpe på det .. rudskogen den 14 april sa du?

 

må nokk si at jeg er veldig uerfarn drifter i forhold til de som kommer ditt da tenker jeg !

 

 

 

 

Men back to topic

 

fikk fortsatt ikke noe endelig svar. er litt synd at vi må trene på treff egentlig og ikke ha som et eksempel en dag der 10 stk forteller om erfaringer og kunnskaper og noen times kjøring med å utforske litt? vil ærlig si at man vil bli bedre bak rattet etter overherkelse av sin egen bil :) :titties: :boxing

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov av politi og bystyre. sånn at folk kan herje fra seg i steden for og gjøre det på veien..

Det var noe som ble søkt om for et års tid siden..

 

 

Så dit kan man bare dra og burne og slædde å herje så mye man vil uten å være redd for politiet? hmm skeptisk.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så dit kan man bare dra og burne og slædde å herje så mye man vil uten å være redd for politiet? hmm skeptisk.

 

Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :)

 

Skeptisk på om det er lov i fjordparken selvom det er mange som holder på der, men at politiet ikke alltid gidder å bry seg så altfor mye kan være. Men vil nå ha det svart på hvitt om jeg skal tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :)

 

Mulig det har blitt lov å holde på der borte i løpet av det året som har gått.. Men i fjor vinter var det ihvertfall ikke lov.. Da var politiet innom jevnlig for å sjekke at ingen kjørte..

 

Men tror ikke politiet er første man skal spørre om noe sånt. Gå heller til eieren av plassen for å høre om det er mulig å bruke plassen der til det, og få dem til å kontakte politiet for å si at dere har fått lov.

 

Men er synd at dem har sperret av mye av området.. Blir liksom så mye mindre å leke (erhm.. Trene selvfølgelig..) på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår