Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette var mye av det de første brukerne som joina forumet sa også.

 

men til nå har det regga seg over 27000 medlemmer, og folk spør titt og ofte om nye underfora.

 

og hvorfor er det bra å ha underkatogorier?

 

Jo, fordi det er veldig greit når folk skal søke opp ting.

spesielt under kjøp og salg.

Jeg tror eks ikke Finn.no hadde vært så populært om dem bare hadde hatt en katogori for alt, og jeg tror sukseen dems taler for seg.

 

Mange her inne klager over at det er vanskelig å surfe inne på kjøp og salg.

men ingen klarer å definere hva som er vanskelig.

og dem som klager på dette er nok ikke de som søker så mye rundt på forumet.

 

Det blir litt som å bla fra side 1 i kartboka. ikke særlig effektivt. det gjelder å bruke det på en riktig måte.

 

Og ja....før du poster ditt innlegg nå, så vet vi at k&s ikke er optimal ennå, og vi gjør endringer underveis, dette er en del av gamet med å drive på dette nivået, ting tar da litt tid.

 

i mellomtiden kan du....surfe :D

det var mine 2 øre og en is i kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilforumet er i en HELT annen størrelsesorden enn hva Bilforumet er. Jeg mener at på "små" kjøp/salg-sider bør det være åpent og ikke så kategorisert, litt teit når du har masse kategorier med 1 og 2 i hver... Likte hvertfall å kjike gjennom gamle kjøp og salg...men når er det bare tungvint og med masse bilder og mannsjit overalt, siste annonser blandet med noen tilfeldige osv.

 

NEI, sier jeg :)

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet er i en HELT annen størrelsesorden enn hva Bilforumet er. Jeg mener at på "små" kjøp/salg-sider bør det være åpent og ikke så kategorisert, litt teit når du har masse kategorier med 1 og 2 i hver... Likte hvertfall å kjike gjennom gamle kjøp og salg...men når er det bare tungvint og med masse bilder og mannsjit overalt, siste annonser blandet med noen tilfeldige osv.

 

NEI, sier jeg :)

 

 

Hei.

 

 

WORD!:pray

 

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet er i en HELT annen størrelsesorden enn hva Bilforumet er. Jeg mener at på "små" kjøp/salg-sider bør det være åpent og ikke så kategorisert, litt teit når du har masse kategorier med 1 og 2 i hver... Likte hvertfall å kjike gjennom gamle kjøp og salg...men når er det bare tungvint og med masse bilder og mannsjit overalt, siste annonser blandet med noen tilfeldige osv.

 

NEI, sier jeg :)

 

Veldig enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bilforumet er i en HELT annen størrelsesorden enn hva Bilforumet er. Jeg mener at på "små" kjøp/salg-sider bør det være åpent og ikke så kategorisert, litt teit når du har masse kategorier med 1 og 2 i hver... Likte hvertfall å kjike gjennom gamle kjøp og salg...men når er det bare tungvint og med masse bilder og mannsjit overalt, siste annonser blandet med noen tilfeldige osv.

 

NEI, sier jeg :)

 

Helt enig med deg....det blir for mange kategorier. Personelig bruker jeg ikke den nye kjøp og salg, da det er alt for tungvint. Så jeg gidder rett og slett ikke, og det er det helt klart fler som syntes. Da det er virker som det er færre biler tilsalgs enn det var før. Jeg syntes dere burde få ryddet bedre opp, eller gå tilbake til det gammle igjen. Det var mye bedre..

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg....det blir for mange kategorier. Personelig bruker jeg ikke den nye kjøp og salg, da det er alt for tungvint. Så jeg gidder rett og slett ikke, og det er det helt klart fler som syntes. Da det er virker som det er færre biler tilsalgs enn det var før. Jeg syntes dere burde få ryddet bedre opp, eller gå tilbake til det gammle igjen. Det var mye bedre..

 

Bla bla bla..

 

 

Er bare å venne seg til det. Blir nok stående sånn som det er. Og ang deler etc er det MYE lettere å finne det man skal ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kan vi "motstandere" og "tilhengere" møtes på midten da?

Si for ekselpel at mazda, bwm og toyota etc har egne kategorier. Ser ikke hele nødvendigheten til å dele det opp i alle underkategoriene så lenge det ikke ligger hundrevis av biler til salgs.

Er 100% enig at gamle kjøp og salg fort ble rotete. Ettersom jeg kan erindre var det fort ett par nye sider per dag enkelte ganger.

 

En annen ting man kan notere seg er annonser som blir lagt ut uten motorstørrelse, effekt og alle de andre essensielle tingene.

Dette burdte vært ett must sammen med en prisantydning.

 

Litt offtopic:

Til dere som legger ut annonser, vær så snill å skriv inn ca pris ønsket, hvor i landet gjenstanden befinner seg og masse god info. bare en link til auto db eller "ring for info" virker litt lite interesant.

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må admin/webmaster her skjerpe seg og høre på brukerene av forumet, denne diskusjonen har nå pågått helt siden denne oppdateringen av forumet ble gjort. å gå mot sine egne brukere, og være så sta at det strider mot envær fornuft er jo helt uhørt!.... man lager jo et forum for brukeren og da bør det jo hørest etter når det på gang på gang kommer nye og eldre brukere her og sier i fra om det ubrukelige nye kjøp/salg delen av forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår