Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var mye enklere, lettere og mer oversiktlig med slik det var før. Skjønner bare ikke at det er verdt å bruke energi på å bytte noe som fungerer UTMERKET. Sånn enorm oppdeling som det er her er jo helt unødvendig på en såpass "lite" kjøp/salg forum, kan jo ikke sammenlignes med autodb/finn hvis du skjønner. kjøp/salg er hvertfall aldri noe jeg surfer over lengre :)

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WANT SOME CHEESE WITH THAT WHIIIIIIIIINNNNNEEEEEEEEEE? :klovn:

 

hahahahahaha.... roflmao osv :D:D

 

Det er klart mange liker det og mange liker det ikke. Det hadde vi regnet med. :D

 

Vi tar alt til rette som brukerne sier men det er vanskelig å gi en kommentar til ALT! :D

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største delen av ''klagene'' her er lite konstruktive.

Det handler mest om surfevaner på forumet.

 

 

Dette er en bedre kjøp og salgdel for fremtiden.

 

Så bra vi er åpne for kritikk og tar dette til oss!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også bare stille meg bak FSR og Håkon A. Ikke fordi jeg jeg er moderator, men fordi tiden har nå kommet at kjøp/salg og selve forumet MÅ skilles. Forumet har vokst seg stort og man trenger da en mer modulbasert løsning. Når det gjelder overgangen fra nye til gamle, så er det ALLTID klaging når man bytter noe. Så lenge man ikke ser en stor del konstruktive klager så handler problemet rett og slett vanene til de som bruker det. Hvor mange klaget ikke når man gikk over fra venstre til høyrekjøring? Det handler rett og slett bare om vaner.

 

Tror egentlig hele poenget mitt her er som andre har nevnt før; Skal du klage og vil ha det gamle tilbake, så kom hvertfall med en begrunnelse og forklar nøyaktig akkurat hva som var så mye bedre på det gamle forumet som ikke er der i den nye løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror desverre dere mister en del brukere pga den nye looken til forumet. Som andre sier så er jeg enig i at det har blitt ubrukelig på kjøp og salg delen, og det har blitt mye vanskeligere å lese linkene til de forskjellige innleggende med den blå skriften som er nå istedet for den sorte som var før.

Må sitte å konsentrere meg skikkelig for å klare å lese hva det står. Jeg ser normalt ikke dårlig, men kan tenke meg at folk med dårligere syn har enda større problem enn jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjøp og salg så vil jeg bare nok en gang påpeke at det på langt nær er ferdig. Men om bilforumet.net skal konkurrere med andre annonsesider, så nytter det ikke å ha kjøp/salg under forumet. Funksjonaliteten på den nye løsningen er god, men designet og layouten er dessverre rotete og uferdig. Men bare vent til vi får jobbet litt med det ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår