Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg la inn en salgs annonse nå, men finner den ikke. Hva skjedde? Tar det litt tid før den blir lagt ut eller skal jeg prøve igjen?

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde å se igjennom kjøp og salg delen nå nettopp og det første som slo meg var mangelen på en lettfattelig søkefunksjon. Men det kommer forhåpentligvis en gang i framtiden? Kanskje en forenklet versjon av det autodb.no har, der man kan velge merke og modell (helst mulighet for å merke flere bilmerker og/eller modeller samtidig), årstall (til og fra) og pris (til og fra).

 

Det andre var:

 

Hva i huleste er en Ford Tampus, og hvor mange salgsannonser regner dere med havner under den kategorien?

 

tampus.JPG

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva i huleste er en Ford Tampus, og hvor mange salgsannonser regner dere med havner under den kategorien?

 

tampus.JPG

 

:D

 

det blir like dumt å si som at jeg skal si "hva er vitsen med å kjøre rundt i ford scorpio 2.9i Ghia?"

 

om det så havner 1 bil i en av katogoriene, så er det grunn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir like dumt å si som at jeg skal si "hva er vitsen med å kjøre rundt i ford scorpio 2.9i Ghia?"

 

om det så havner 1 bil i en av katogoriene, så er det grunn nok.

 

Hvis du graver fram bilde av en Tampus så er det like dumt, ja. Men fram til da så mener jeg det er en totalt unødvendig kategori. Sorry for kritikken, håper det går bra med deg.

 

(poenget var jo at det er alt for mange (rare) inndelinger under hvert bilmerke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror adminene glemmer at det er brukerne som _er_ forumet, vil sterkt anbefale å ikke svare så flåsete, teit og ikke minst arrogant

 

word.

Dette systemet trenger MER utvikling.

Hvor er forresten kategorien "kjøp"? Ønsket nettopp å kjøpe en fordeler til NG audi femmer, men det var ingen kategori å legge den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

word.

Dette systemet trenger MER utvikling.

Hvor er forresten kategorien "kjøp"? Ønsket nettopp å kjøpe en fordeler til NG audi femmer, men det var ingen kategori å legge den...

 

Jupp. Det trenger masse utvikling. Men det er også planen. Dog vil det ta litt tid å få det slik vi ønsker :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror adminene glemmer at det er brukerne som _er_ forumet, vil sterkt anbefale å ikke svare så flåsete, teit og ikke minst arrogant

 

Vel, kan ikke svare for alle, men man blir jo litt lei av å svare på de samme tingene gang på gang i en og samme tråd da ;)

 

Vi har allerede sagt at vi skal jobbe masse med den nye kjøp og salg-delen og at den er langt fra ferdig. Vi har også forklart at poenget med å fjerne kjøp og salg fra forumet er at vi ønsker å utvikle kjøp og salg til å bli en fullverdig, frittstående tjeneste som kan konkurrere med de store (les Autodb, Finn etc).

 

Så ja, vi vet at pr i dag så er det ikke bra nok. Men om vi skal nå vårt mål, så måtte vi før eller siden bytte system. Så får heller det systemet være litt mangelfullt i starten. Jeg vet at Marius jobber mye med funksjonaliteten om dagen, og så fort jeg har tid skal jeg jobbe med designet slik at det blir mer oversiktelig og lettere å bruke. Men det skjer ikke over natten altså. Vi trenger nok noen uker før det er bra nok. Så jeg håper alle brukerene er tålmodige og ikke maser om ting som allerede er besvart ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår