Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har det kanskje noe med at dere ikke får like mye reklamepenger hvis dere går tilbake til forumversjonen?

 

Jeg har ingen kjennskap til utviklingen av kjøp&salg-prosjektet går, men jeg kan garantere at reklamepenger har ingenting med dette å gjøre. Når mennesker ikke klarte å holde Kjøp & Salg på et enkelt forum som het Kjøp & Salg, så ble besluttningen (etter mange advarsler) å fjerne all Kjøp & Salg fra selve forumet og over på en egen Kjøp & Salg. Tidvis var en stor del av alle nye tråder Kjøp & Salg med dobbelttråder i hue og ræva. Dette var (og fortsatt er) et bilforum, og ikke finn.no, rubikk.no, qxl.no eller netthandelen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men det er jo Finn.no den nye stilen prøver å etterligne, ironisk nok. Men hvorfor skal ikke Bilforumet kunne ha forum-basert k&s når fora som VWVortex (388k medlemmer) og Honda-Tech (385k medlemmer), som er mye større, klarer det? H-T har forresten et eget domene for kun k&s, men det er forumbasert. Mye enklere å bruke. Dette er selvsagt bare min mening, men føler det er flere som mener det samme :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Men det er jo Finn.no den nye stilen prøver å etterligne, ironisk nok. Men hvorfor skal ikke Bilforumet kunne ha forum-basert k&s når fora som VWVortex (388k medlemmer) og Honda-Tech (385k medlemmer), som er mye større, klarer det? H-T har forresten et eget domene for kun k&s, men det er forumbasert. Mye enklere å bruke. Dette er selvsagt bare min mening, men føler det er flere som mener det samme :)

 

 

Eirik

 

Godt fortalt.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo Finn.no den nye stilen prøver å etterligne, ironisk nok. Men hvorfor skal ikke Bilforumet kunne ha forum-basert k&s når fora som VWVortex (388k medlemmer) og Honda-Tech (385k medlemmer), som er mye større, klarer det? H-T har forresten et eget domene for kun k&s, men det er forumbasert. Mye enklere å bruke. Dette er selvsagt bare min mening, men føler det er flere som mener det samme :)

 

 

Eirik

 

Hvis du leser denne tråden så mener jeg du skal ha fått svaret for dette ganske mange ganger før, hvis ikke så står det i andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja, NÅR skjer det noe? flertallet vil ha tilbake gamle kjøp og salg, MODERATORER begynn å jobb :)

 

flertallet? er 39.514 medlemmer og 141 som har skrevet her.. hmmm, liker nye kjøp og salg delen jeg

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få opp en avstemming da, hvis dere vil se hvor mange som vil ha tilbake den gamle. Er ikke alle som gidder å skrive i denne tråden at de vil ha tilbake/beholde. Jeg har ikke sett denne tråden før nå, jeg har heller ikke vært innom kjøp og salg mer enn maks 5 ganger etter at det nye kom opp..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår