Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Tilbake med gamle kjøp og salg, det nye er dårlig stygt og uoversiktlig:confused: :fucku:

 

Er vanesak. Og de kommer nok neppe til å skifte tilbake. Er mye bedre delt opp nå med tanke på diverse bilmerker og deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo bare dumt at det er så mye delt opp som det er, vnaskeligere å bare bla igjennom for å se om man finner noe interresant da :(

 

HATER det nye systemet og tror ikke så mange liker det heller

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo bare dumt at det er så mye delt opp som det er, vnaskeligere å bare bla igjennom for å se om man finner noe interresant da :(

 

HATER det nye systemet og tror ikke så mange liker det heller

Husker for 5 år siden da vi startet bilforumet, da klagde et par på at forumet var for mye delt opp og aldri kom til å bli bra.

den teorien gikk visst i do.

Her er det mye snakk om tilvenning.

hvis du synes det er vanskelig å bla i forumet, så er det noe du må jobbe med.

 

du kan fint la være å bruke kjøp og salg!

enkelt og greit!

 

vi går ihvertfall ikke tilbake til det gamle. det er 110% sikkert!

så den saken må du nok bare gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger da ikke gå tilbake til den gamle delen, bare fjerne alle undermappene. For min del skulle det vært en mappe, bil til salgs. Men til nøds kan det deles opp i bilmerker. Men modell også? Hvis vi skal se igjennom alt tar jo det den bedre delen av en søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger da ikke gå tilbake til den gamle delen, bare fjerne alle undermappene. For min del skulle det vært en mappe, bil til salgs. Men til nøds kan det deles opp i bilmerker. Men modell også? Hvis vi skal se igjennom alt tar jo det den bedre delen av en søndag?

 

hvorfor skal du se igjennom alle salgsannonsene?

går du daglig igjennom alle annonsene på finn.no også?

 

jeg tror du har en meget sær måte å surfe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

De gangene jeg har handlet noe jeg har funnet på Kjøp/ Salg delen på forumet her, har det vært på grunn av at jeg bare har dumpet over noe som så interessant ut, for så å bydd, fått tilslag og kjøpt...

 

Jeg har aldri sett etter en spesifikk ting...

 

Halve greiene med Kjøp/ Salg på Bilforumet har jo vært det å kunne bydd i forumet, samtidig med at man har kunnet stille spørsmål...

 

Jeg har vært innom det nye, og jeg sier det bare; Det vasr altfor rotete og lite brukervennlig...

Kommer ikke til å bruke det sånn som det er i dag...

 

Behold det gamle i tilegg da...

 

Ta en Poll/Vote på Gammelt-Nytt Kjøp salg del...

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fælt til sutring da folkens, for en stund tilbake så jamret alle seg over at det ikke var indelt per merke på k&s.

jeg synes det er meget bra med inndeling.

 

moderasjoner kommer nok til og komme, men dette er et meget godt steg i riktig rettning.

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon og Marius, tenkte bare å si ifra at Kjøp og Salg ikke fungerer for meg i Opera, fungerer fint i IE7.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker for en liten stund siden når den "kjøp og salg delen" som dere vil ha tilbake nå kom, var BARE klaging og syting over den i en periode i starten.

 

Var vist bare rot og for mye oppdeling i den også!

 

Men ser jo ut til at dere har klart å bruke den også nå ?

 

ta å føl litt og smak på ting så skal dere se at det blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nøytral i denne saken, men kan se problemstillingen. Men tror ikke løsningen er å gå tilbake. Saken er den at det å ha kjøp/salg som en del av forumet er litt trøblete nå som forumet er så stort. Ergo er det behov for en løsning som er litt mer skreddersydd til den type ting.

 

Imidlertid er det helt klart at den nye løsningen har en del mangler som må utbedres. Men dette tar tid. Først må både brukerene og de som jobber med forumet venne seg til en ny løsning. Når man har litt mer erfaring så kan man begynne å videreutvikle og forbedre denne løsningen. Eventuelt også hente inn funksjonalitet som man savner fra forumløsningen.

 

Det virker på meg som at det største problemet er at man ikke lenger kan skumme gjennom alle annonsene på en lett måte. Men dette er egentlig ikke en manglende funksjon, bare en manglende visning. Skal ta en prat med admins og se om vi kan klare å legge inn noe slikt. Kanskje også pynte litt på visningen slik at den ikke blir så rotete. Pr. i dag er den vel ganske standard.

 

Så litt tolmodighet fra dere som synes det er rotete og uvant, men kanskje også litt tolmodighet fra admin som kanskje må være litt lydhør ovenfor brukerenes meninger ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nøytral i denne saken, men kan se problemstillingen. Men tror ikke løsningen er å gå tilbake. Saken er den at det å ha kjøp/salg som en del av forumet er litt trøblete nå som forumet er så stort. Ergo er det behov for en løsning som er litt mer skreddersydd til den type ting.

 

Imidlertid er det helt klart at den nye løsningen har en del mangler som må utbedres. Men dette tar tid. Først må både brukerene og de som jobber med forumet venne seg til en ny løsning. Når man har litt mer erfaring så kan man begynne å videreutvikle og forbedre denne løsningen. Eventuelt også hente inn funksjonalitet som man savner fra forumløsningen.

 

Det virker på meg som at det største problemet er at man ikke lenger kan skumme gjennom alle annonsene på en lett måte. Men dette er egentlig ikke en manglende funksjon, bare en manglende visning. Skal ta en prat med admins og se om vi kan klare å legge inn noe slikt. Kanskje også pynte litt på visningen slik at den ikke blir så rotete. Pr. i dag er den vel ganske standard.

 

Så litt tolmodighet fra dere som synes det er rotete og uvant, men kanskje også litt tolmodighet fra admin som kanskje må være litt lydhør ovenfor brukerenes meninger ;)

 

Dette synes jeg høres ut som et godt forslag.. jeg er selv enig i nettopp dette at det er mye vanskligere å skumme gjennom annonsene på en enkel og grei måte med den nye kjøp- og salgdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår