Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ta å putt en Soundstream Davinci forsterker baki å en Focal Utopia 12" er baki:D :D :D Hvis du har god råd da........ syns å huske at HiFi klubben skulle ha 12k for forsterkeren.... Ta en kikk på http://www.soundstream.com Ps. forsterkern er ikke gullakka, det er ekte gull:D :D :D :D :D :D :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

En kompis med 16V har problemer med temp varsel lampa. Han sa at hvis bilen hans stod lenge på tomgang (slik at vifta starta), så begynte lyset og blinke. Når han så kjørte og temperaturen på motoren gikk ned, så sluttet den ikke å blinke, eneste var og slå av tenninga og starte på nytt...

 

pussig :)

 

1: Starter den så blinker den til du stopper bilen/kutter tenninga uansett...

2: Prøvd å fylle vann.........? Den blinker når du har lite.......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jording ja... Hmm... Har skaffet koplingsskjema hos VW.. Så skal se om jeg ikke klarer å måle meg frem til noe...... Men er så forbanna irriterende å kjøre rundt med discolys i dashbordet.. :|

 

Temperaturen er normal...

 

 

Dere som bor i Sandefjords distriktet, har dere peiling ta kontakt og kom og se på det!! :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Lampa styres ikke av samme giveren som nåla for varme etter hva jeg vet, så du kan prøve å bytte den lille temp. giveren som sitter på forgreiningen forann toppen.

 

Tempføleren som sitter i vannstussen på topplokket angir hvor varmt vannet er, altså den styrer nåla.

 

Føleren som står i ekspansjonstanken er for nivået, dvs blinking hvis det er lite vann.

 

Bak på instrumentet (selve tempnåla) er det en messingskrue, snakket med en mekaniker på jobben (VW) som sa at det var problem med dårlig kontakt der.

 

Eventuelt ledingsbrudd en eller annen plass, siden Cheron

har byttet spylerpumpa på egenhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folks!!! Jeg har en 16 ventilers maskin på hånd.. Den er visst kjørt ca 150 000 km.. I følge papirene.. Er ikke sikker på om det følger med girkasse..

 

Ledningsnettet er komplett...

 

 

Hva er en sånn maskin verdt??? Duden vil ha 5 lapper..... Er det prutingsmonn???

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Som dere ser har jeg nå begynt med et bilstereoprosjekt... MEN!! Har ennå ikke bestemt meg for hva slags forsterkere jeg skal ha.. Er det noen som kjenner til Macrom?? Er det brukbart???

 

 

Har Macrom komponenter i Polo'n. De var veldig bra når jeg monterte de. Kjører med Alpine CD spiller. Eneste problemet er at diskantene er sprengt. Kombinasjonen av HØYT eksosannlegg og 2 10 tommere i tett liten kasse som blir drevet av monoblokk, mot frontsett drevet av cd spilleren var ikke noen god kombinasjon.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår