Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herlig.... Gamlegolfen er funnet... Riktignok ribba for nye vinterdekk.. De hadde ikke tatt sommerdekka på lettmetallfelger... Merkelige greier...

 

Noen som har et sett vinterdekk på felg som dere skal kvitte dere med?? Kjøper faen ikke nytt en gang til på den bilen... Blir jo faen bare stjælt!!! :(

 

 

Står hos Viking i Sandefjord, politiet skal ta fingeravtrykk osv.. Håper de får tak i jævelen... Da....

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Blix... :)

 

Aner ikke hvor da fant den! MEN, så en albaner eller noe med en Blå Golf 2, 3 dørs, med dekka mine!

 

Kjente igjen felgene og klistermerke på dekka satt fremdeles på!

 

Kunne ikke snu i Sandefjordsveien og fikk faen ikke med meg skiltet heller.. Men nå kan du banne på jeg er på utkikk etter en utlening med blå Golf.. Det kan du ta deg faen på........ Best han ikke møter meg... :\

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Haha Blix... :)

 

Aner ikke hvor da fant den! MEN, så en albaner eller noe med en Blå Golf 2, 3 dørs, med dekka mine!

 

Kjente igjen felgene og klistermerke på dekka satt fremdeles på!

 

Kunne ikke snu i Sandefjordsveien og fikk faen ikke med meg skiltet heller.. Men nå kan du banne på jeg er på utkikk etter en utlening med blå Golf.. Det kan du ta deg faen på........ Best han ikke møter meg... :\

 

si det til politiet da? hvis de har fingeravtrykk så er det en smal sak å huke han albanern. bare se etter bilen i nabolaget ditt. jeg er ganske sikker på at den er der.

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har anlegget kommet....................... :)

 

Og motivasjonen til å fortsette med bilstereobygginga er på topp... ;)

 

I dag har det skaffet til veie 19 mm MDF plater og Tec7 byggelim. Takk til Byggmakker Carlsen i Sandefjord for 20% rabatt :) Sånt liker vi! :)

 

jeg grublet en del på hvordan jeg skulle få gjort dette her enklest mulig om samtidig få det til å bli kompakt og stivt. Løsningen jeg brukte var at jeg laget et gulv der glassfiberramma kommer på utsiden. Skrudde fast ramma inn i gulvet. Dette stivet det opp veldig mye + at gulvet sitter bra fast og.

 

Der etter laget jeg et lokk som jeg satte over reservehjulsbrønnen. Ble ganske bra.

 

Kanten på lokket blir slipt ned til en rund kant, Enten sliper jeg eller så sparkler jeg med en eller annen sparkel. Kanskje det til og med bare blir en sånn kant der.. Vi får se....

 

 

Plasseringen av forsterkeren ble ikke der jeg ønsket den. Hadde i tanken å felle den ned i gulvet. Men valgte stivhet til kassa foran plass til forsterker. Lager enten en vegg ved det ene hjulhuset, eller en bak på bakseteryggen.. Uansett, det skal bli gjennomført skikkelig! Pent å se på. Så ingen fare ;)

post-3459-13804852481538_thumb.jpg

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår