Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ville avsluttet rører der - satt en rund plate inni rørert ... Masse lim rundt ( grønt ) :D og skrudd inn skruer fra siden ...

 

 

Etterpå ville jeg laget en tynnere plate som gikk over hele bagasje rommet.

 

Ville så montert bassen i første platen ( i kassen ) - og så saget et litt større hull i den øverste platen slik at det hadde sett ut som om den var freset ned i platen ...

 

 

Nede til venstre på bildet ville jeg saget ut et hull i størrelse med forst ... så hadde ville jeg foret på dette hullet nedover - og satt på en bunn. Slik at jeg hadde fått en "brønn" til forst der ... Denne ville jeg laget et plexi glass over ...

 

Etterpå ville jeg sett om det var plass til å lage en litt stor VW logo i trekket ... ( Klipper da bare ut logoen i papp og limer den på platen der det passer - når du da trekker hele platen ser du da logoen som utheving i trekket ...

 

 

 

Dette var bare slik jeg så det for meg ... Men sikkert mange andre bedre og finere løsninger ... Ville bare prøvd å ungå å få den kanten som fu får opp der rundt platen ... (gult )

post-1371-13804852483922_thumb.jpg

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke dumt nei... :) Men ikke faen om jeg begynner på nytt nu.. hehe.. VW logo er tenkt ut.. men jeg skal ha Phoenix Golf logo.. PG :)

 

Men var slettes ikke dum den måten du tenkte på.. Den kanten jeg har rundt blir borte i morgen... :) Skal slipes ned.. Men ha litt tålmodighet med meg da mann!! ;)

 

Er ikke gjort over natta.. hehe :D

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig passer det jo fint med et gele batteri bak et deksel med plexi i på ene siden og noen kondensatorer bak et deksel på andre siden ... :) viktig å gi forst nok strøm ....

 

 

Du kan jo eventuelt for opp rundt forst slik som det blir der rundt bassen - for så å slipe ned kanten der også - det kan jo bli stilig - forer du opp like mye der også da ... så får du de cm ekstra rom nedover til forst ....

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår