Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

syns seriøst at 17" på golf2 blir altfor stort.. 16" e max, men då e det nesten et krav at resten av bilen e grom som fy..

 

min personlige mening e at golf skal ha 15" med brei kant.. overlever selvsagt med 16", men har aldri sett 17" som har tatt seg bra ut..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis med 16V har problemer med temp varsel lampa. Han sa at hvis bilen hans stod lenge på tomgang (slik at vifta starta), så begynte lyset og blinke. Når han så kjørte og temperaturen på motoren gikk ned, så sluttet den ikke å blinke, eneste var og slå av tenninga og starte på nytt...

 

pussig :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Noisekiller... Gjør at jeg får et klarer lydbilde...

 

Lydbilde har vel kanskje ikke såå mye å gjøre med noisekiller'n. Har vel litt mer å si hva slags elementer du bruker og hvor i bilen disse er plassert, ville jeg ment. Tror ikke du hører forskjell på subben din for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Som dere ser har jeg nå begynt med et bilstereoprosjekt... MEN!! Har ennå ikke bestemt meg for hva slags forsterkere jeg skal ha.. Er det noen som kjenner til Macrom?? Er det brukbart???

 

 

Og.. Et annet spm! Noen som har erfaring med at varsellampa til kjølevæska begynner å blinke?? Nivåmåleren er byttet, det er væske på systemet og vifta slår seg på når den er varm.. Og likevel begynner den forbanna varsellampa å blinke!!!! Hallo! :(

 

Har en grom Rodek forsterker med 4x95RMS som ser bra ut og drar på bra! Selger den siden jeg kjører firmabil for tiden...

 

 

PM om du er interessert, info og specs finner du på http://www.rodek.com

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Hmmm... Damn... Det har jeg faktisk aldri tenkt over.. :) Takk for tipset ;)

 

SpeedWell forklarer:

For å legge ned viskeren gjør du følgende:

 

1. Ta av plasten på baksiden av bakluka.

2. Snu staget på motoren 180 grader

3. Juster til viskerarmen utvendig.

 

Alt du trenger er et skrujern til å vippe ut plasten, og en 10mm fastnøkkel.

 

Enkel og nødvendig mod :)

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår