Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

De? 2 stk 10" i reservehjulsbrønn? Blir ikke det litt for lite plass?

 

Focal er najs! yummy Har selv et par 136K i polykevlar serien (fikk ikke plass til 165K :( + at jeg orka ikke å modde) Så da putta jeg i 136K isteden, gikk rett inn + at de spiller helt konge! Krever litt å dra de da... Åssen forsterker skal du ha da?

 

137' km & servicehefte er herlig! Mange km foran seg den da.

 

Hva ga du for bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal du ha lyd trykk er vel det beste å få både basser og rør bakover ( hvis du bygger bassrefleks).

 

Så forøvrig en kasse som var støpt for å passe inn bak hulbuen på venstre side til salgs på qxl - de som er interisert i noe slikt kan jo sjekke det litt mer opp ...

 

Har 2 x 12 " nå - men skal det bygges nytt blir det ikke større en 10 " -syntes resten blir for treigt hvis du ikke legger ut en formue på forst. og strøm til denne.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med 2 ti tommere.. Hadde Phoenix Gold XS 10, på en kasse hver på 30 liter, lukka kasse.. Spilte helt fantastisk.. Og foran hadde jeg Boston Pro 5.5.. Angrer som en sau på at jeg solgte disse med Astraen :( Forsterker var Phoenix Gold M44.. Konge forsterker... Satser på å få tak i noe tilsvarende...

 

Og til orientering.. Jeg skal ikke bygge "boom boom boom" bil :) Skal bygge STEREO for å nyte musikken ;) Tilbringer jo ca 40 000 km i året i bilen.. Greit å ha litt ordentlig lyd da, eller hur?? ;)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spear

Noisekiller er en guffe som man maler/sprayer på karosseriet inni bilen for å ungå at lyden forsvinner ut. Altså at man slipper å høre like mye musikk utenfor bilen som inni. Hinder også støy som kommer utenifra (f.eks fra hjulene). Med andre ord (merkbart?) bedre lyd i bilen!

Ok. Takk for opplysningen. Jeg kunne jo til en viss grad forstå litt av det, men jeg tenkte ikke på at den blokket dekkstøy :rolleyes:

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

tsw venom er ut....simple felger... klin på noen 14-15" ere med dyyyp kant...

 

*vil ha ATS cup felger* :D

 

Om man skal ha kant, MÅ man ha lite gummi for at det skal bli pent!! Har selv 195/50/15.. Blir for mye gummi til at det skal bli pent med kant synes nå jeg.. Ser ut som felgene er så bittesmå, pga kanten..

 

Felger Zender - Daytona

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Synes ikke Venom er pent på Golf 2 jeg. Var ikke noe særlig på min Golf.

 

 

 

Og venom er uansett ikke pent når det er mye gummi i bildet. Må minst være 16 med 205/40/16, helst 17-18-19" da ser de greie ut :)

Syns det er noen av de fineste felgene som er laget noen gang jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår