vwgolf2 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 sandefjord ser jeg... :) fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 nope..da hadde jeg hatt den på selv :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Ta å putt en Soundstream Davinci forsterker baki å en Focal Utopia 12" er baki:D :D :D Hvis du har god råd da........ syns å huske at HiFi klubben skulle ha 12k for forsterkeren.... Ta en kikk på http://www.soundstream.com Ps. forsterkern er ikke gullakka, det er ekte gull:D :D :D :D :D :D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 hei sveis. sandefjord ja, jeg får være på utkikk etter bilen din :) en kompis av meg selger bilstereo her i sandefjord, får alltid ordna ålreite priser og produkter med han. kan pm'e deg nr og info om du vil. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by kimoajajaj En kompis med 16V har problemer med temp varsel lampa. Han sa at hvis bilen hans stod lenge på tomgang (slik at vifta starta), så begynte lyset og blinke. Når han så kjørte og temperaturen på motoren gikk ned, så sluttet den ikke å blinke, eneste var og slå av tenninga og starte på nytt... pussig :) 1: Starter den så blinker den til du stopper bilen/kutter tenninga uansett... 2: Prøvd å fylle vann.........? Den blinker når du har lite....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Er det varmt da.......? Instrumentet......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Vannet er varmt ja.. Og vifta slår seg på etterhvert... Om instrumentet er varmt????? Eller mener du at det er den som kan være gåen?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Tenkte bare instr kunne være fucked.... Synes det høres jæææævlig merkelig ut.... Jordinga i instr muligens.......? Vifta slår seg alltid på ved tomgang/i ro........ Men tempen er altså fin på instr...? Da må det jo være noe annet..... Jording f.eks..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Jording ja... Hmm... Har skaffet koplingsskjema hos VW.. Så skal se om jeg ikke klarer å måle meg frem til noe...... Men er så forbanna irriterende å kjøre rundt med discolys i dashbordet.. :| Temperaturen er normal... Dere som bor i Sandefjords distriktet, har dere peiling ta kontakt og kom og se på det!! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Lampa styres ikke av samme giveren som nåla for varme etter hva jeg vet, så du kan prøve å bytte den lille temp. giveren som sitter på forgreiningen forann toppen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by SpeedWell Lampa styres ikke av samme giveren som nåla for varme etter hva jeg vet, så du kan prøve å bytte den lille temp. giveren som sitter på forgreiningen forann toppen. Tempføleren som sitter i vannstussen på topplokket angir hvor varmt vannet er, altså den styrer nåla. Føleren som står i ekspansjonstanken er for nivået, dvs blinking hvis det er lite vann. Bak på instrumentet (selve tempnåla) er det en messingskrue, snakket med en mekaniker på jobben (VW) som sa at det var problem med dårlig kontakt der. Eventuelt ledingsbrudd en eller annen plass, siden Cheron har byttet spylerpumpa på egenhånd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Haha Golitah :D Send meg mer fyldig info på msn om hvordan jeg skal gå frem! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Folks!!! Jeg har en 16 ventilers maskin på hånd.. Den er visst kjørt ca 150 000 km.. I følge papirene.. Er ikke sikker på om det følger med girkasse.. Ledningsnettet er komplett... Hva er en sånn maskin verdt??? Duden vil ha 5 lapper..... Er det prutingsmonn??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Du kan jo bare begynne å prute, men du kan godt si at jeg har lyst til å kjøpe den for 5 lapper. Finner alltid plass og bruk for en slik motor! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Cheron Som dere ser har jeg nå begynt med et bilstereoprosjekt... MEN!! Har ennå ikke bestemt meg for hva slags forsterkere jeg skal ha.. Er det noen som kjenner til Macrom?? Er det brukbart??? Har Macrom komponenter i Polo'n. De var veldig bra når jeg monterte de. Kjører med Alpine CD spiller. Eneste problemet er at diskantene er sprengt. Kombinasjonen av HØYT eksosannlegg og 2 10 tommere i tett liten kasse som blir drevet av monoblokk, mot frontsett drevet av cd spilleren var ikke noen god kombinasjon. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg