Gå til innhold

Camaro med Ford motor?!?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hehe.. Ser ut som CamaroCab har sovet dårlig i natt ja..grinchy Men min Camaro virka kjempefornøyd med livet sist jeg 'prata' me'n.. Så jeg er ikke helt sikker på om han egentlig henger seg opp i hva andre Chevyer sier og tenker.. Der tror jeg faktisk han ville brukt sloganet DITT som du har nederst der.. :blunk:

Og Fordmust: Kanskje det er DERFOR motoren er såpass villig, den prøver å kvitte seg med det rundt seg?! :wonder:

 

Trur nok camaroen din er fornøyd jeg. Selv om ikke hjerte er fra chevrolet er det jo i fra :usa: :usa: og det er jo bra. TENK om det hadde vært en nissan eller noe slikt:puke: DA hadde det virkelig vært på tie med et inngrep . Ja det fins faktisk dem som har begått sånne overgrep også :scared :aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

The Fast & Furious Tokyo Drift heter filmen, der de setter en Nissan Skyline rekke sekser med turbo (RB28DET?????) i en Mustang og kjører drifting med den.

 

Ble uvel i magan når jeg så det :)

 

Er en meget bra motor det der men da i en japs der den hører hjemme.

 

Ang. Ford motor i Camaroen så er jo det bare omvendt av det som har blitt gjordt i årevis av hotrodder guttene, nemelig smallblock chevy i gamle Fård rodder.

 

Og jeg hører ingen som klager når noen har satt på en Fård 9" bakaksling.......

 

Nei vet du hve, gjør som du vill og drit i hva andre sier, det er jo det denne hobbyen handler om :D

 

Så stå på og kjør med Fård motoren du. (selv om jeg ikke hadde satt noen Fård støpejerns vinkel i Pontiacen min :D )

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok camaroen din er fornøyd jeg. Selv om ikke hjerte er fra chevrolet er det jo i fra :usa: :usa: og det er jo bra. TENK om det hadde vært en nissan eller noe slikt:puke: DA hadde det virkelig vært på tie med et inngrep . Ja det fins faktisk dem som har begått sånne overgrep også :scared :aug:

 

Ja du sier noe der. Det er heldigvis amerikanske muskler det er snakk om tross alt. Ellers hadde jeg ikke vurdert tanken engang. Og hva det blir til vil bare tiden vise. Men siden motoren fungerer godt og allerede har performer 400 innsug og holley 4 port tenkte jeg kanskje å prøve å få montert headers også samtidig som jeg oppgraderer resten av eksosanlegget. Vet ikke hva motoren yter pr i dag, har du noen formening så må du gjerne lufte det. Og hvor mye som eventuellt er realistisk å hente ut til 'normalt' gatebruk/street legal med for eksempel porting og litt toppjobb så er det verdifull info for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Fast & Furious Tokyo Drift heter filmen, der de setter en Nissan Skyline rekke sekser med turbo (RB28DET?????) i en Mustang og kjører drifting med den.

 

Ble uvel i magan når jeg så det :)

 

Er en meget bra motor det der men da i en japs der den hører hjemme.

 

Ang. Ford motor i Camaroen så er jo det bare omvendt av det som har blitt gjordt i årevis av hotrodder guttene, nemelig smallblock chevy i gamle Fård rodder.

 

Og jeg hører ingen som klager når noen har satt på en Fård 9" bakaksling.......

 

Nei vet du hve, gjør som du vill og drit i hva andre sier, det er jo det denne hobbyen handler om :D

 

Så stå på og kjør med Fård motoren du. (selv om jeg ikke hadde satt noen Fård støpejerns vinkel i Pontiacen min :D )

 

 

 

Ja vi får se:) Regner med at denne tråden muligens kan bli brukt videre til å evt følge opp prosjektet. Hvis den blir så gammel da, det vil også bare tiden vise;) Men må sette meg litt mer inn i hvordan alt fungerer her på forumet. Er helt ny her og dette ble bare tatt helt på sparket samtidig som jeg fant forumet og registrerte meg:) Har fått brukbar respons på temaet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leita litt rundt på egenhånd her.. Kjekt med nett. Lurer på hvorfor jeg ikke har kikket innom her litt før??

Uansett, her finnes det masse info om det som er topic'et her, nemlig M400 og Ford's motoralternativer generellt..

Så for de av dere som er interessert og gidder å lese så, værsågod klikk på denne: http://www.ford-trucks.com/article/idx/14/104/article/High_Performance_Options_for_the_351M400_Engine.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder hadde vert moro og sett.

Er vel vesentlig hvilken girkasse du har og tilstanden på den??

Er bilen godkjent med motoren?

For å kjøre SL må bilen vere godkjent.

Jeg hadde kjørt med den som den er en sesong eller 2 uten å koste på motoren noe. Når du så føler for mer power så hadde jeg kjøpt en CSB som var ferdig trimmet.+TH700.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fård laga 400cid altså?

 

Vet at Chevy har en men.

 

Sparer deg nok mye fremtidig pes med og skifte ut motoren MEN når det er sakt står den jo der og funker som den skal så hva med og grave litt i historien på motoren og finne ut hva detta er og hva som bor i den.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår