Gå til innhold

Camaro med Ford motor?!?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En 6.2 med TH400 sier du.. Det skulle ikke være med transferkasse til 4x4 til den? Hvis det hadde vært tilfelle så har jeg en Blazer med 6.2diesel og gåen TH700 stående. Skulle fått tak på ei kasse til den snart også.. Mye man skulle gjort, men pengetreet mitt er ikke stort nok enda.. :)

 

Den sitter i min G30, og der blir jo som kjent original motor og girkasse snart til overs...

 

Skulle du derimot få lyst til å ta den enda lenger ut den gale veien har jeg en løsning på det også:

 

B36_04.jpg

 

Det har Finn også ser jeg, til usle 2000 kroner. Verden renner over av alternative V-åttere med andre ord :

 

59_-1033512721.jpg

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15767959&sid=xz6cabE6Xzu305143&WT.svl=Link

 

Tror jeg må gjøre alvor av hyllest-tråden jeg :D

 

Godt nytt år Camarogutt :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter i min G30, og der blir jo som kjent original motor og girkasse snart til overs...

 

Skulle du derimot få lyst til å ta den enda lenger ut den gale veien har jeg en løsning på det også:

 

B36_04.jpg

 

Det har Finn også ser jeg, til usle 2000 kroner. Verden renner over av alternative V-åttere med andre ord :

 

59_-1033512721.jpg

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15767959&sid=xz6cabE6Xzu305143&WT.svl=Link

 

Tror jeg må gjøre alvor av hyllest-tråden jeg :D

 

Godt nytt år Camarogutt :)

 

 

Det er sikkert enklere for meg å lete etter en 700 kasse som virker da, enn å finne en transfer til 400 kassa.. For transferkassa passer vel neppe overens?!

 

Du får ta å sveive igang en hyllest-tråd snart ja tror jeg! :)

 

Godt nytt år til deg også Reodor F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår