Freeman Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 hehehehe... ler meg ihjel... karen hadde spillt flysimulator og ringte til nødsentralen og sa han styrtet. 2 helikoptre og 7 båter letet etter han... hehe er forsåvidt samme kar som ringte til ambasaden i USA og sa at han var bondivik og støttet krigen...hehehehe http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article137455.ece Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 eheh.. han har jo og bland annet sendt hvitt pulver til CIA eller noe..... gikk i klasse med en kamerat av han i fjor Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 For en smarting.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 han er seriøst den største IDIOTEN! hva om noen virkelig fikk trøbbel, men ikke fikk hjelp fordi alle letemannskapene var ute å leita etter han dusten? håper han får streng straff!knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 "Litt" bløt på pæra. For de av dere som er gamle nok: Husker dere han derre Hovda for endel år siden? Telefonterrorist. Kanskje de er i slekt? :) Når jeg høre om sånne typer som han med flysimulatoren tenker jeg ofte: Tenk så godt han kunne gjort det dersom han hadde brukt sine talegaver og evne til å gli inn i vidt forskjellige miljøer i et yrke! Selger er jo nærliggende å tenke på, men med slike talegaver hadde han sikkert også gjort det bra i forskjellige former for undervisning, eller kanskje innen underholdning? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Han trenger jo bare å melde seg inn i SV eller Ap, så er han i gang, de liker jo fantasifulle historier som ikke har rot i virkeligheta. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Hot Rod "Litt" bløt på pæra. For de av dere som er gamle nok: Husker dere han derre Hovda for endel år siden? Telefonterrorist. Kanskje de er i slekt? :) Når jeg høre om sånne typer som han med flysimulatoren tenker jeg ofte: Tenk så godt han kunne gjort det dersom han hadde brukt sine talegaver og evne til å gli inn i vidt forskjellige miljøer i et yrke! Selger er jo nærliggende å tenke på, men med slike talegaver hadde han sikkert også gjort det bra i forskjellige former for undervisning, eller kanskje innen underholdning? han ringte faktisk hjem til oss.. sa han var fra brannvesenet og at bedriften til fatti sto i full brann, og at de mistenkte mordbrann.. (fatti pleide seff å sitte der å jobbe til langt på natt hele tiden.. ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Mye av det han "kjakan" har gjort er jævlig morsomt, bl.a. ringte han til den amerikanske ambasade og utga seg for Bondevik ("i e Bondevik, i e statsminister :) ), og de påfunna er greie, men sånnt som det der er faen meg dårlig gjort. Greit nok at han vil kødde med folk, men finn på noe som ikke går utover så mange uskyldige. Faens idiot. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Han hadde sikkert gjort seg som imitator. At han ikke kontakter han derre Are Kalvø (er det ikke det han heter?) Han som skrev boken om harrykulturen i Norge (Bra bok forresten!). Kalvø er jo selv en habil Bondevik-imitator. Så dere forresten at Bondevik var på audiens hos paven? "Bondi" stod og hang så tett inntil paven at en av lakeien til gamlingen kom til og henviste Bondi bort til stolen ved siden av. Snakk om å være ivrig! Han stod vel å ropte inni øret på'n tenker jeg. Omtent som når sleipingene er på ett eller annet gamlehjem for å vise seg fram sammen med oldisene. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 det att han heter RINGheim, kanskje det har noe med saken å gjøre? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Ideal Han trenger jo bare å melde seg inn i SV eller Ap, så er han i gang, de liker jo fantasifulle historier som ikke har rot i virkeligheta. word!!!! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Flasher det att han heter RINGheim, kanskje det har noe med saken å gjøre? hehe har sikkert fått det inn med morsmjølka...;) Var nesten værre svein høgda som bestilte likbil osv til folk.. Slikt er ikke artig.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by Hot Rod Han hadde sikkert gjort seg som imitator. At han ikke kontakter han derre Are Kalvø (er det ikke det han heter?) Han som skrev boken om harrykulturen i Norge (Bra bok forresten!). Kalvø er jo selv en habil Bondevik-imitator. Så dere forresten at Bondevik var på audiens hos paven? "Bondi" stod og hang så tett inntil paven at en av lakeien til gamlingen kom til og henviste Bondi bort til stolen ved siden av. Snakk om å være ivrig! Han stod vel å ropte inni øret på'n tenker jeg. Omtent som når sleipingene er på ett eller annet gamlehjem for å vise seg fram sammen med oldisene. LOL! Takk for en god latter! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg