Gå til innhold

67 Chevelle prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok.. trur jeg kjøper ny diff og utveksling til min 10 bolt.. Noen som kan legge ut noen linker på hva jeg trenger? :chevy

 

Jeg kjøpte med Auburn Gear konsperre fra 4x4 Supply i drammen for under 7k, inkl. lager, shims og spennhylse, til min 10-bolt med 8,2" kronhjul.

 

diff-exploded.jpg

 

Auburn Gear Limited-Slip Differential

 

 

Skal man drive med konkurransekjøring så skjønner jeg valget av Fåård 9", hvor du kan bytte utveksling etter banetype. Men dersom du bare skal bruke detta på gata så er spørsmålet mitt: kommer du noen gang til å gidde å bytte utveksling bare for "ditt eller datt", eller ha behov for det? Gidder du å bygge om opphenget?

 

Vel jeg er fornøyd med 3.10 utveksling, så det å bygge om fra GM's K-link til 4-link var ikke aktuelt for meg. Derfor heller restaurering av originalakselen.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte med Auburn Gear konsperre fra 4x4 Supply i drammen for under 7k, inkl. lager, shims og spennhylse, til min 10-bolt med 8,2" kronhjul.

 

diff-exploded.jpg

 

Auburn Gear Limited-Slip Differential

 

 

Skal man drive med konkurransekjøring så skjønner jeg valget av Fåård 9", hvor du kan bytte utveksling etter banetype. Men dersom du bare skal bruke detta på gata så er spørsmålet mitt: kommer du noen gang til å gidde å bytte utveksling bare for "ditt eller datt", eller ha behov for det? Gidder du å bygge om opphenget?

 

Vel jeg er fornøyd med 3.10 utveksling, så det å bygge om fra GM's K-link til 4-link var ikke aktuelt for meg. Derfor heller restaurering av originalakselen.

 

Ok.. hvilken motor har du i bilen a? Hvor mye ga du? er dette lett å skifte selv, har bytta lager å det gikk greit... :chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooker Super Competition har en rør diameter på 2 1/6" og Hooker Competition har 2", trur kanskje Hooker Competition passer best på min motor, eller skal jeg gå før større rør?

 

Hvis ikke prisen er avgjørende så sats på de største....

 

Det blir fort for lite med 2" rør....

 

PÅ sotre 68 impalan til BB454 så er det 2 1/8 rør...på 454 å funker som bare det :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår