Gå til innhold

67 Chevelle prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har peiling på hva jeg burde gjøre, eller kan gjøre med et karosseri med overflaterust heile veien? karroseriet har blitt syreduppet men jeg ble svindla for 20,000kr der jeg syreduppet det så jeg måtte bare sette det vekk ein stund..! :ex_machin

 

svindla for 20 laks? skulle de ha 20 mere enn de sa i utgangspunktet da?

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bakre stabstag på lillejulaften også.. skal jeg ta bilder av det og? :P

ser bedre ut i real life, selv om det ser bra ut på bilder.. :) også tok jeg ikke bilde av den nye bremsekraftforsterkeren... det glemte jeg..

 

Ja det kan du.. :)

Så bra ut de bremsene.. Er det hull på de nedre bære armene bak til stabstaget på din..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva jeg burde gjøre, eller kan gjøre med et karosseri med overflaterust heile veien? karroseriet har blitt syreduppet men jeg ble svindla for 20,000kr der jeg syreduppet det så jeg måtte bare sette det vekk ein stund..! :ex_machin

 

Hva er ehistorien bak dette! Ble ikke karosseriet grunnet etter behandligen?

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du.. :)

Så bra ut de bremsene.. Er det hull på de nedre bære armene bak til stabstaget på din..?

 

Ja, det er noen hull, men tviler litt på om de passer, men det står helt greit i monteringsanvisningen hvordan du skal finne ut hvor de nye hulla skal vere, rett etter at det står noe om at det var mange forskjellige plasser hulla er på de originalt.

 

va synn det med syredyppinga da, slik jeg har forstått det, så skal en være himla kjapp med å få på grunning på det bare stålet, maks 18 timer, varierer litt med luftfuktighet og temperatur.... en ting jeg ikke liker med syredypping er forresten at når karosseriet/ramma er dyppet, så er det vanskelig å komme til med grunning på alle drittplassene som syra kommer til...

 

slik ser heile greia ut

8.JPG

 

siden jeg bare satt sammen greiene helt løst og at det er nylock-muttrer, så ble del mye slark :P derfor sneik handa mi seg med på bildet.

9.JPG

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ehistorien bak dette! Ble ikke karosseriet grunnet etter behandligen?

 

Bilen ble sendt til BS-Teknikk :ex_machin for å bli syreduppet og avtalen var at jeg skulle få med syregrunning av han når jeg hentet bilen.. Planen var at da skulle jeg sprøyte på detta sjøl, kommer også veldig lett til på karosseriet for den står i en "karusell" sånn som karroseriet henger i og kan dreies rundt..

Men når jeg skulle hente bilen sa han at han skulle ha 20000kr mere en han hadde sagt han skulle ha for jobben.. så hvis jeg ikke betalte han 29000kr sa han at jeg ikke fikk tilbake bilen og ikke fikk jeg kjøpt syregrunning av han heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble sendt til BS-Teknikk :ex_machin for å bli syreduppet og avtalen var at jeg skulle få med syregrunning av han når jeg hentet bilen.. Planen var at da skulle jeg sprøyte på detta sjøl, kommer også veldig lett til på karosseriet for den står i en "karusell" sånn som karroseriet henger i og kan dreies rundt..

Men når jeg skulle hente bilen sa han at han skulle ha 20000kr mere en han hadde sagt han skulle ha for jobben.. så hvis jeg ikke betalte han 29000kr sa han at jeg ikke fikk tilbake bilen og ikke fikk jeg kjøpt syregrunning av han heller!

 

SÅ den avtalte prisen på jobben var 9k altså! inkl. syregrunning?

Merkelig forretningsmessig fra BS sin side det der da!

Hva var forklaringen på det da?

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bestille meg støtdempere fra http://www.summitracing.com , det går greit å bestille over nettet når jeg skal bruke jetcarrier vel.. det er vel bare å oppgi adressen jeg har fått i USA? skal jeg booke pakken med en gang jeg har bestilt den fra Summit? Må jeg frakte dette med båt når det er gassfylte dempere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bestille meg støtdempere fra http://www.summitracing.com , det går greit å bestille over nettet når jeg skal bruke jetcarrier vel.. det er vel bare å oppgi adressen jeg har fått i USA? skal jeg booke pakken med en gang jeg har bestilt den fra Summit? Må jeg frakte dette med båt når det er gassfylte dempere?

 

tror det skal gå fint på flyfrakt altså.

ja, om du får pakkeID så kan du legge inn det også i bookingen.

husk å bruk rett adresse som de skal sende tingene til da, en for fly og en for båt veitdu.. :)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår