Lars1 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Heisan noen som har erfaring med båtfrakt fra usa med US postal service(USPS)?kjøpte noen deler til min chevelle og det ble litt tungt(Ca 70 kg) derfor valgte jeg båtfrakt..ble forespeilet en frakttid på 4-6 uker..er dette trygt å bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Bror og noen kamerater av meg har brukt dette til 5-6 pakker over dammen, merka med "Gift" og verdi under ca $125/1000kr så slapp vi moms og. Sendte pakkene til hverandre. Tok ca 8 uker, men kom fram uten at pakkene var sprekt eller noe :) Vi sendte skivebrems sett til bakaksel, subframe connectors og andre tunge ting, men ikke 70 kg. OT; Skal du ikke ha noen Rekord deler snart Lars? ;) Bilen hugges... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars1 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 <chevy 350 :OT; Skal du ikke ha noen Rekord deler snart Lars? Bilen hugges...> Og det sier du nå :hvaskjera ..solgte bilen idag fordi jeg ga opp å lete etter framskjerm...:) Men det var jo positivt å høre att det går an å bruke usps da forhåpentligvis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 USPS er like trykt å bruke som posten her i landet. ;) Har brukt dem 52435 ganger og ikke noe problemer enda med dem. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Problemet er at en ofte må betale Mva på frakta også. Jeg har brukt Jetcarrier/Magnum 4en del i det siste, funker veldig bra. og spesielt på tyngre ting som girkasser og slikt :) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 <chevy 350 :OT; Skal du ikke ha noen Rekord deler snart Lars? Bilen hugges...> Og det sier du nå :hvaskjera ..solgte bilen idag fordi jeg ga opp å lete etter framskjerm...:) Men det var jo positivt å høre att det går an å bruke usps da forhåpentligvis:) Hehe, jeg har da skrevet innlegg på Moldestuk-forumet for en uke siden eller noe, men be nye eier sende meg en mail eller ringe/sms hvis han trenger noe... Beklager OT, slutter nå. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars1 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 USPS er like trykt å bruke som posten her i landet. ;) Har brukt dem 52435 ganger og ikke noe problemer enda med dem. Oi..52435 ganger var mange sjøreiser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Problemet er at en ofte må betale Mva på frakta også. Jeg har brukt Jetcarrier/Magnum 4en del i det siste, funker veldig bra. og spesielt på tyngre ting som girkasser og slikt :) Kan du lage en how-to på dette?? jeg må sende motor og girkasse.. med båt Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Heisan noen som har erfaring med båtfrakt fra usa med US postal service(USPS)?kjøpte noen deler til min chevelle og det ble litt tungt(Ca 70 kg) derfor valgte jeg båtfrakt..ble forespeilet en frakttid på 4-6 uker..er dette trygt å bruke? USPS funker knall det men det tar nok 6-8uker er min erfaring. Men så tunge ting har jeg ikke prøvd og sende med de kun mindre pakker. Venter på ei sending nå som kommer når den kommer men de kommer altid fram. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars1 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Heisan Det høres bra ut at det funker å bruke usps da..Det er ikke en stor pakke på 70 kg men 5 pakker fordelt på 70 kg..er litt bekymret for att en eller fler skal skal forsvinne på den lange turen da.. Men ettersom jeg forstår så er dette nokså sikkert .etter responsen fra flere med gode erfaringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Problemet er at en ofte må betale Mva på frakta også. Jeg har brukt Jetcarrier/Magnum 4en del i det siste, funker veldig bra. og spesielt på tyngre ting som girkasser og slikt :) ca hva kostet det å får fraktet den girkassen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Oi..52435 ganger var mange sjøreiser... Det var bare et tall jeg trykka fort, men har brukt dem en del uten noe stress. Og de sender ikke alt med båt ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 USPS er jo det statlige amerikanske postvesenet. Vil jo tro det er omtrent som det norske mht pålitelighet; kan være så som så med tiden det tar, men de aller fleste varene kommer tross alt fram. En ulempe er sporingsmulightene. De er dårligere enn med f.eks UPS hvor du bare går in på nettet, puncher sendingsnummeret og kan følge pakken dag for dag. OBS! vektene på pakkene er ofte helt ville på disse sporings-resultatene, men antall kollier skal stemme. USPS iverksetter heller ikke intern sporing før etter 3 mnd. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Vil jo tro det er omtrent som det norske mht pålitelighet; kan være så som så med tiden det tar, men de aller fleste varene kommer tross alt fram. Bortsett fra juleposten i norge :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg