Gå til innhold

Båtfrakt fra USA(USPS)

Ranger emnet


Lars1

Anbefalte innlegg

Bror og noen kamerater av meg har brukt dette til 5-6 pakker over dammen, merka med "Gift" og verdi under ca $125/1000kr så slapp vi moms og. Sendte pakkene til hverandre. Tok ca 8 uker, men kom fram uten at pakkene var sprekt eller noe :) Vi sendte skivebrems sett til bakaksel, subframe connectors og andre tunge ting, men ikke 70 kg.

 

OT; Skal du ikke ha noen Rekord deler snart Lars? ;) Bilen hugges...

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<chevy 350 :OT; Skal du ikke ha noen Rekord deler snart Lars? Bilen hugges...>

 

Og det sier du nå :hvaskjera ..solgte bilen idag fordi jeg ga opp å lete etter framskjerm...:)

 

Men det var jo positivt å høre att det går an å bruke usps da forhåpentligvis:)

 

Hehe, jeg har da skrevet innlegg på Moldestuk-forumet for en uke siden eller noe, men be nye eier sende meg en mail eller ringe/sms hvis han trenger noe...

 

Beklager OT, slutter nå.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at en ofte må betale Mva på frakta også.

 

Jeg har brukt Jetcarrier/Magnum 4en del i det siste, funker veldig bra. og spesielt på tyngre ting som girkasser og slikt :)

Kan du lage en how-to på dette?? jeg må sende motor og girkasse.. med båt

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan noen som har erfaring med båtfrakt fra usa med US postal service(USPS)?kjøpte noen deler til min chevelle og det ble litt tungt(Ca 70 kg) derfor valgte jeg båtfrakt..ble forespeilet en frakttid på 4-6 uker..er dette trygt å bruke?

 

 

USPS funker knall det men det tar nok 6-8uker er min erfaring.

Men så tunge ting har jeg ikke prøvd og sende med de kun mindre pakker.

Venter på ei sending nå som kommer når den kommer men de kommer altid fram.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Det høres bra ut at det funker å bruke usps da..Det er ikke en stor pakke på 70 kg men 5 pakker fordelt på 70 kg..er litt bekymret for att en eller fler skal skal forsvinne på den lange turen da..

Men ettersom jeg forstår så er dette nokså sikkert .etter responsen fra flere med gode erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

USPS er jo det statlige amerikanske postvesenet. Vil jo tro det er omtrent som det norske mht pålitelighet; kan være så som så med tiden det tar, men de aller fleste varene kommer tross alt fram.

 

En ulempe er sporingsmulightene. De er dårligere enn med f.eks UPS hvor du bare går in på nettet, puncher sendingsnummeret og kan følge pakken dag for dag. OBS! vektene på pakkene er ofte helt ville på disse sporings-resultatene, men antall kollier skal stemme.

 

USPS iverksetter heller ikke intern sporing før etter 3 mnd.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår