Gå til innhold

ble ener på meg også...!

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

det er ingen hull i bærearmene foran til festene til stabstaget!!! er det mao. forskjellige typer bærearmer??? eller bør jeg sjekke synet...

senk er forøvrig på vei til meg i dette øyeblikk :D

 

De har ulike delenummer, men den eneste forskjellen er at de til GTI har disse hullene borret opp originalt. Om du skraper av all møkka på oversiden av bærearmene vil du se to kryss som er merket av På hver bærearm). Her skal du borre.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som kan svare meg på om stoler fra 2'er golf har samme ramme som 1'ern? blir plutselig litt mer å velge i om de går om hverandre...!

 

Selve understellet passer, men du må finne på noe med justeringshendelen for justering forover/bakover. Denne er nemlig på innsida av midtskinna (motsatt side i forhold til på Einser). Dette bør imidlertid ikke være noe problem, dersom understellet har hull for å feste justeringshendelen på begge sider av midtskinna. Jeg var nettopp nede i ressursbilsenteret mitt og sjekka dette på noen Edition One-Recaroer jeg har (fra G2) og der kan man flytte justeringshendelen til "riktig" side. Fint, ettersom jeg ikke har tenkt å bruke dem i noen G2;)....

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha..it all makes sense...jeg har stoler fra 2'er i bilen mao..for der er "justeringa" på feil side! men greit å vite...er lissom en del mer å velge i da! :) er forøvrig interessert i to fremstoler...

 

Photo-0271.jpg

 

mulig jula kommer tidlig i år.... :D

 

fikk forresten svar fra dekkimportøren..gikk kjapt, og de opererer med virkelig gode priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ha trua! takk til lano, kjøte senk av han som ankom i dag! :D

var en tur på høggern i dag med vwdude å ribba en ener...fant bl.a en omtrent ny radiator av den "store" typen...

 

Photo-0275.jpg

 

monterte senkesettet på ene siden, ble en del bedre..prøve å få tatt bilder av hele bilen en dag, men er litt for trangt i garasjen nå..

dekka jeg har subba selvsagt i fjærene, så satser på å ha komplett sett ats 7-13 om et par uker..får forhåpentligvis to til uka, også kjøpte jeg tre hos en høgger i distriktet! skikkelig stygge, men med litt pussing og lakk tror jeg de blir bra!

 

Photo-0276.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort litt i dag også..matta ned frontfangern, trengte et nytt lag med maling, også har jeg bytta samtlige sideruter på bilen, de gamle var sota! skikkelig stygt..men hadde et ekstra sett og det er enklere å bytte enn å rive av, og få vekk det gamle limet under filmen..

 

Photo-0279.jpg

 

også et bilde av hjulet bak..begynner å ligne på noe nå! noen som har erfart at senkesettet "synker" litt når de får stått med litt vekt? har de nesten på bånn bak, men jeg kommer til å måtte ha det ennå lavere med 13" i aller tilfelle..! bekymra for at det ikke blir lavt nok :D

Photo-0280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har vært en laaaaaaaaang dag! har hatt matte-eksamen i dag...stått litt stille med bilen pga. det. men når den var overstått så begynte moroa! gikk fra sånn:

Photo-0276.jpg

 

til sånn:

 

Photo-0329.jpg

 

i dag.. :D staselig spør du meg! jævli pirkedritjobb å få pussa de, kunne vel glassblåst de, men...to til er på vei, ble levert på posten i dag så vidt jeg vet! så med en omgang maling på de også og noen 175-50 dekk så blir det nok saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk for gode gamle metoden! slipepapir, 180 og 100, og sånne her:

 

19-460_s.jpg

20-031_s.jpg

begynte med de slipegreiene til drillen, og gikk på for hånd med 180 og 100...

ble en del jobb, felgene hadde hatt original svart lakk, rød og til slutt et lag sølv! så dagen gikk med..men er en billig løsning kontra å kjøpe nytt! nå skal det sies at felgene fortsatt er langt fra strøkne, men de skikkelige felga mine kommer nærmere jul...8-13.. :D må vel få samme behandlinga de, da de er lakkert hvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår