Gå til innhold

ble ener på meg også...!

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

done!

 

når tråden først er oppe igjen kan jeg jo si litt om ståa...

eksamen er ferdig på fredag, etter 6 uker uten liv! o glede!

skulle gjerne vært med på vwaudi-treffet i helga, med bilen, men tida strakk ikke til...det hadde i aller tilfelle blitt første og eneste treff med bilen, da bilen trolig blir hentet førstkommende helg.

 

kjøpt meg ny leilighet i drammen, sammen med kjæresten min, og i den forbindelse blir det bare en bil, en bil som begge kan bruke ;) er jo ikke akkurart mest lettkjørte og komfortable bilen...

 

golfen har ellers vært meget snill den siste tiden, uten problemer overhodet, og det gjør det jo litt ekstra vemodig å selge den. går godt, og er utrolig morsom å kjøre!

 

men den får da ny eier på vestlandet et sted tror jeg...

 

har en massse deler som blir sendt med, bortsett fra et sett med orginale dempere og senkefjører, 40mm, så si fra om noen ønsker dette. oppdatering kommer, sammen med et nytt "prosjekt" regner jeg med på en litt nyere, men like liten vw ;)

 

er vel passende å takke alle som har bidratt, enten med gode råd og tips, deler osv - har lært mye av dere!

 

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det siste bildet, tatt på gardermoen før den nye eieren henta bilen.

bilen ble kjørt direkte til ålesund, turen gikk problemfritt, og den nye eieren er storfornøyd :)

bittert å selge, men "fornuften" tok overhånd...

 

så takk for all hjelp, skal kikke på ny bil i kveld, så da får vi se om det blir et nytt prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår