Gå til innhold

ble ener på meg også...!

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

det var nok meg! bare å kaste seg over sånt.. ;)

 

monterte staget under bilen i dag, det fremre som er nevnt tidligere i tråden..måtte da borre hull til festejerna i bærearmene da jeg har den "enkle" typen bærearmer..fant merkene for hulla og borring gikk smertefritt, men var litt kinkig å få festa staget ytterst! etter no banning å riving gikk det på plass! tok lenger tid enn jeg trodde, men om noen lurer, så er det ikke spesielt vanskelig...monterte ferdig senk også...

 

men å finne 175 50 13 dekk hos forhandler i drammen er lite morro! billigste var 4500 ferdig lagt på! huff..må vel kjøpe over nett og få noen til å legge det på, regner med at det blir billigst!

 

fortsatt i tvil om fangere..liker 90'n bedre nå når bilen begynner å bli lav... vad tycks?

 

Photo-0299.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser suverent mest trivelig ut med de originale fangerne. Eventuelt lakker du dem i Pirelli-GTI-utseende (at de lakkes i bilens farge over og under profilen på midten). Dette vil se latterlig bra ut, ettersom du har lakka speilhus.

 

Når man skal montere stabstag foran er dette bortimot umulig å få festa på bærearmene uten at begge hjulene er i lufta. Hvis ikke vil staget stå i spenn.

Dette regner jeg med at du var klar over. Er ment som tips til andre, så man slipper å lage en tråd om det på et seinere tidspunkt...

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk ikke tenkt på pirelli-look...! hmmm.. ang. staget så jekka jeg hele fronten uten å tenke på den praktiske verdien av dette...men når du sier det så tror jeg vel i grunn det ikke er noe særlig å prøve på uten, nei!

nye ats-felger er vel ikke såååååå dyrt? alt er relativt da, jeg valgte den billige løsningen for å si det sånn..studentvisa'n min foretrekker det! tror du kommer langt med 8-9000, da komplett med dekk...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker mad-maxx, hadde faktisk ikke vært på sida dems! bestilte av de-måtte ut med 3100,- så med omlegging havner totalen på rundt 3700,- + felger..

 

angående clipper så er det et alternativ, siden jeg har litt sansen for "større" fangere...føler at denne bilen ikke har grunnlag for chome-fangere og den stilen pga breddere, og at alt på bilen er lakka svart eller blått! og siden jeg ikke har altfor omfattende planer i første omgang, så er den enkleste veien, føler jeg, enten clipper eller 90. en annen faktor er at frontplata ser ut som kanalene med tanke på overflaten, veldig ru og jævlig, og det ville ikke sett veldig pent ut med små fangere...

 

også er det litt økonomi med i bildet..studielånet blir fort borte!! :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du røper hvor? :) interdekk har til vettu priser men prata med de og da var de tomme på lager å kunne ikke gi noen dato når de eventuelt fikk de inn igjen...! :hvaskjera seriøst..

 

Husker ikke ka det heter. Kjøpte de gjennom en kopis. Men eg kan høre me han ka det heter.

 

Men kjør pirelli look på fangerne det ser godt ud. Bare se på joppe. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg akkurat vært å henta de to siste ats felga :) så blir nok gjort litt med de i ettermiddag etter litt eksamenslesing...

forrige eieren har skjært ut to nydelige hull i dæshen til diskanter, i hæ#¤%¤%"%¤!? så det peneste blir vel å prøve å få putta i et par igjen, har noen diskrè, svarte..funderer på å bruke en gammel blåpunkt-spiller da de ikke har no bling og stæsj, mer diskre jo bedre..men litt lyd i den blir det nok..

 

er som å banne i kirka, men... :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen..dukka plutselig opp et sånt :D

 

må vel til med porting av innsug for maksimalt utbytte...! eller??? var jo en del kant som stakk innenfor spjeldet...men jommen var det forskjell på størrelsen, ja! ble litt overrasket..

 

lurer også på å skaffe svarte lister på bilen, de som sitter i profilen midt på bilen...tror det kan bli ok! noen som har prøvd å lime disse før? frista til å prøve tech 7 eller noe i den duren..( hulla til clips er sveisa igjen)

 

Photo-0314.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte en pm til ASCONA-B i går, da jeg har kjøpt 4 ats 8-13 av han, som han skulle komme oppover med nå før jul...

nå sier han plutselig at han har et høyere bud, og at han ikke kan komme oppover med de! fP#!¤(%&!¤"%!¤P)&/!#¤P)/

 

blir så jævli forbanna på folk som juger over en lav sko, og ikke holder avtaler!!

en deal er en deal...blir så frustrert anger2

 

måtte bare få det ut...og det er en advarsel til dere andre..ikke stole på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår