242-T5 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Smart "grillspyd" du har laga deg!*må kopieres* Har ikke et bilde av de tatt med blits? Hvor sånn ca ligger tyngdepunktet i denne bilen? Altså; hvor langt det bør være fra støtfangerfeste opp til akselen det hele dreier rundt? Vurderer ikke å bare bytte rammevangen som er skjev da? Har nettopp pussa opp en 245 der dette har blitt gjort en gang i tiden og har et oppussingsprosjekt på trappene der jeg vet det må gjøres.. Liker prosjektet ditt. t5 og 142 stuk er en fin kombinasjon;) Kan gi deg noen mål i morgen. :race Tyngdepunktet varierer litt, kommer ann på om du skal ha på hjul og aksler, men min sviver veldig lett nå:spin Jeg kan jo rette ut vangen, men tror jeg vil prøve først å få et bedre utgangspunkt, det er litt for mye matjord på den. Bra du liker prosjektet.:thanks , klør i fingrene etter å komme igang nå:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 I vente på ny bil(noen som har en 242 til meg?) så har det blitt ny arbeidsbenk på hjul Har fått litt farge på sviveramma også Vi har også fått laget nytt "løfteåk" for å løfte bilen opp og ned fra sviveramma. Det fungerer slik at jeg monterer en spesialtilpasset 2x6 inne i bilen som fordeler tyngden i døråpningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 har en 142:P og en 242, men den er nok for rusten den vel.. 75 modell=) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 har en 142:P og en 242, men den er nok for rusten den vel.. 75 modell=) 242n er den mye rusta? ev. hvor? Den må ikke være dårligere en den jeg har, ellers er det ingen vitts.... Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 jeg har en, bare litt små fiks, Bytte begge kanalene Bytte begge baksjermene bytte begge res.hjul brønnene bytte tak (er bulka) bytte en dør som sagt, litt små fiks, Gjort på en kveld :) (not) Neida, men helt ærlig så ville jeg nok kjøpt en 142, de er litt dyrere, men det er mye lettere å få tak i bra utgangspunkt med lite rust osv.... 242`er blir jo solgt på dagen Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 jeg har en, bare litt små fiks, Bytte begge kanalene Bytte begge baksjermene bytte begge res.hjul brønnene bytte tak (er bulka) bytte en dør som sagt, litt små fiks, Gjort på en kveld :) (not) Neida, men helt ærlig så ville jeg nok kjøpt en 142, de er litt dyrere, men det er mye lettere å få tak i bra utgangspunkt med lite rust osv.... 242`er blir jo solgt på dagen Bytte begge kanalene: Kunn utvendige?, Ikke rust i gulv?? Bytte begge baksjermene: Mener du hjulbuene, eller hele skjermene? bytte begge res.hjul brønnene: De skal jeg ikke ha....:shake bytte tak: (er bulka) Hvor ille er det?, har jo tak på den gamle bytte en dør: Dørplate, eller hele døren? Har du bilde av dette vraket, og hva er prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Er det ingen her som vet om en til meg:volvopower: . Trenger det NÅ :helpme: :helpme: :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144667 Edit: sorry, han skulle visst fikse opp selv nå, men du visste vel allerede om den. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144667 Edit: sorry, han skulle visst fikse opp selv nå, men du visste vel allerede om den. Nei jeg viste ikke om denne, men takk for tipset likevel:thanks . For håpe det kan være noen flere der ute, kan jo ikke bare sitte med mye deler, MÅ ha bil å ha de i også :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Du får sende han en pm og mase litt;) Var ikke akkurat langt unna deg heller skulle jeg tro. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hehe, 242'n min er ikke så ille, er begge hjulbuene, siden du ikke skar ha brønner, tenk ikke på de;) Er no kanal-lurv og litt i gulvet. Bilen har rulla 199 000, jeg ga nok for den,men vil ha igjen litt... 12 000 er hva jeg har satt og taper mye,men må jo egentlig bli kvitt den... har en 142 til 10 000 og denna 242'n til 10 000... Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hehe, 242'n min er ikke så ille, er begge hjulbuene, siden du ikke skar ha brønner, tenk ikke på de;) Er no kanal-lurv og litt i gulvet. Bilen har rulla 199 000, jeg ga nok for den,men vil ha igjen litt... 12 000 er hva jeg har satt og taper mye,men må jo egentlig bli kvitt den... har en 142 til 10 000 og denna 242'n til 10 000... Kan du sende meg et bilde eller 2 av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 For å si det sånn, denne bilen vil du ikke ha, den skal DØ :) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det der var ikke mye å samle på nei. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Fikk litt vondt av se på den Lars:( Ta vare på fronten ihvertfall da, den er jo grom. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg