Alex-850 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Bra at du ikke gir opp pga litt motgang da hvertfall! Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Bra at du ikke gir opp pga litt motgang da hvertfall! Nei dette kommer ikke til å stoppe meg, må bare få tak i en annen 242:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nå er snart sviverammen ferdig, selv om jeg ennå ikke har noen bil å spenne opp i den:confused: Men jeg finner vel snart en ny... I morgen blir det Sverigetur, skal kjøpe M90 kassa:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tok noen bilder av volvon til kompisen min i kveld, rå sak:m'm: ja sto vel utenfor jobben min da..han var å kjøpte noe slanger å diverse da.. Dritt fett prosjekt!! blir morro å se framgangsmåte..men er den vangen så ille a? kan vel nappe den ut selv!?! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Dritt fett prosjekt!! blir morro å se framgangsmåte..men er den vangen så ille a? kan vel nappe den ut selv!?! Det går å nappe ut den vangen, men bilen har ligge litt i grenseland pga. rust:shake , når jeg får den vangen som er trykt inn og ned i tillegg, så blir den for dårlig, da vil jeg heller prøve å få et bedre utgangspunkt, selv om det er vanskelig å få tak i. I mellomtiden så vil jeg samle inn deler og prøve å ha mest mulig klart når jeg får tak i en ny 242:m'm: :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 I dag var jeg i Sverige og kjøpte kjøttbullar:m'm: .... og så kjøpte jeg en M90 kasse. Det ble en lang tur, 1000km.:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg var sulten fra før, men ble mer sulten når jeg så den pakken. hehe Var du langt inne i Sverige da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg var sulten fra før, men ble mer sulten når jeg så den pakken. heheVar du langt inne i Sverige da eller? Laxø hette den lille plassen, tror det var ca. 10 mil forbi Karlstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg så i en tråd her på forumet at justerbare coilovere ikke ble godkjent hos BT, stemmer det?:confused: Noen som vet om bunnpanne til 960? Kan få kjøpt i sverige om 14 dager, men det frister ikke med 100 mil igjen:shake men jeg kan selvfølgelig få han til å sende den, hvor mye kan den koste før jeg må betale toll på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ingen som kan svare meg på dette?:watchout :watchout :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Coilovers blir ikke godkjent uten videre vist du ikke finner noen med TUV papirer på, tror ikke det finnes noen per dags dato. Det du må gjøre er å ta en liten researchrunde å finn info om coilover å snakk litt med BT. Send så en søknad til BT i god tid før du har tenkt å ha bilen ferdig. Ta en kikk i 700 forumet, øverst på forumet der er det en klistret tråd om coilovers. Jeg skal på en liten harrytur denne uka tenkte jeg, har sendt mld til "huggeren" min nå for å sjekke om han har bunnpanne liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Da skal jeg ta en titt der. Om han har, har du mulighet for å ta med en da? om ikke for dyrt da....Er ikke innstillt på 100 mil med det første:rolleyes: Legg inn et svar her da, eller en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Om han har kan jeg ta den med. Prisen blir nok ikke noe avskrekkende skulle jeg tro. Hvor i Telemark er det du holder til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Drangedal:scared :scared Kongsberg du kommer fra? Jobbet på KOS tidligere jeg, så jeg er kjent på veien dit:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hei. vil bare si at du har et kjempe fint prosjekt på gang her, en fryd å lese :) Følger spent med videre. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg