242-T5 Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 flokke mener han... husker ikke helt hvordan det gjøres i farta, men er vell et slags "pulver" som sprayes på?? Det er vel det det heter, leser bare svenske bilblader, og der heter det flockad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Det er vel det det heter, leser bare svenske bilblader, og der heter det flockad. Siden han ikke skjønte sammenhengen i "dash" og "floke", viste han sikkert ikke hva flokking var...Er det noen som kan forklare mer hva flokking er? Fant et firma på nettet som dreiv med det for en stund tilbake, men husker ikke hva det het. Brukes vell mye i rally? blir fargen noe lignende denne? Det her er vel electric orange ellerno? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Guttebutikken.com Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Siden han ikke skjønte sammenhengen i "dash" og "floke", viste han sikkert ikke hva flokking var...Er det noen som kan forklare mer hva flokking er?Fant et firma på nettet som dreiv med det for en stund tilbake, men husker ikke hva det het. Brukes vell mye i rally? blir fargen noe lignende denne? Det her er vel electric orange ellerno? Blir vel noe i likheten, har kikket litt på orange farven til ford, men har ikke helt bestemt meg enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Guttebutikken.com Har ikke sett denne siden før :thumb. Var mange farver å velge i....:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Se der ja, lærer noe nytt hver dag jo :m'm: trur Neon pink (226 C) hadde gjort seg på bilen din 242-t5 :tannløs: Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Se der ja, lærer noe nytt hver dag jo :m'm: trur Neon pink (226 C) hadde gjort seg på bilen din 242-t5 :tannløs: den siden jeg hadde sett for noen år siden tror jeg^^ hehe! Den fargen hadde gjort seg vettu:) haha er vell ford farge den jeg sendte bilde av...? Den Cortinaen får man mange inspirasjoner fra ass! men detta er Volvo, ikke ford:thumb men nå skal jeg slutte å plappre på tråden din... Bare titte, ikke plappre;D :iconsm Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 den siden jeg hadde sett for noen år siden tror jeg^^ hehe!Den fargen hadde gjort seg vettu:) haha er vell ford farge den jeg sendte bilde av...? Den Cortinaen får man mange inspirasjoner fra ass! men detta er Volvo, ikke ford:thumb men nå skal jeg slutte å plappre på tråden din... Bare titte, ikke plappre;D :iconsm Har ikke sett den cortinaen jeg, har du en link til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Har ikke sett den cortinaen jeg, har du en link til den? okei. du må være medlem av Fastford for å se på prosjektforumet. FMCN også på forum... Meld deg inn der;) Så ligger den ganske langt oppe Board Message Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Her er noen bilder av hva vi holder på med om dagen. Vi startet med det orginale dashbordet, og ribbet det ned. Bygde så en ny topp, og bygger oss videre nedover. I midten blir det en 8" skjerm, skal jo ha inn pc....greit når jeg skal justere dataspruten. Blir ny midtkonsoll også. Har bygd det slik at dashen kan taes ut på 5 minutter. Slik så det ut etter litt grovjobb. Slik blir toppen. Den skal sparkles, slipes, og så lakeres sort matt. Instrumentene blir stående på en plate som blir felt inn 6 cm, denne blir skrudd fast på en fastsveiset flens. Det samme blir 8" skjermen, men den blir bare felt inn 2 cm. Dashbordet blir lakert orange med sorte plater bak instrumenter og skjerm. Alle releer og elektrisk blir i hanskerommet...som også blir bygd om. Sikkert mange skjeptiske her inne, men det dxxxxx jeg i...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 dette blir grooovt rått! skal du ha sånn touth screen da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ikke helt overbevist enda men :p tror ikke touch screen egner seg så godt til mapping :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 dette blir grooovt rått! skal du ha sånn touth screen da eller? Ja, men skal ha et trådløst tastatur med innebygd mus også, og i tillegg blir det gps og kartplotter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 det her blir bare villere og villere! stå på vidre Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Knallfet dash! Gleder meg til å se kjerra di ferdig! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg