242-T5 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 er ikke sikker,men jeg kjenner han som hadde bilen når den ble godkjent med fjærbeina.Han hadde et eller annet av papirer å vise frem sa han.. Det papiret har Selholm lovet meg i mange uker nå!!!! Har du tenkt på prisforslaget mitt Maxis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 når jeg ser alt detta deilige matriale her.. blir jeg bare JÆVLIG missundlig :P hehe.. må nesten bare si at jeg legger meg i støvet for denna 240`n!! Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 når jeg ser alt detta deilige matriale her.. blir jeg bare JÆVLIG missundlig :P hehe.. må nesten bare si at jeg legger meg i støvet for denna 240`n!! Hyggelig å høre det, men det er nå det begynner......:cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dette blir sinsykt bra, håper bare du gjenomfører motor\girkasse\driverk like bra! ;) Skal den syre dyppes foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Dette blir sinsykt bra, håper bare du gjenomfører motor\girkasse\driverk like bra! ;) Skal den syre dyppes foresten? Nei den skal ikke syreduppes, men karroseriet skal slipes ned til metallet. Skal glassblåse motor og kasse, bakakselen tenkte jeg å sandblåse. Har ikke nevnt det her før, men farven på bilen blir orange/gull metalikk både over og under. Er det ikke V70R som har den tro:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hva har du gjort for å få den så rein under?? hatt en kjempe jobb med det eller?? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Han har gjort alt han har skrivd tidligere i tråden. GJENNOMFØRT bil=) *misunnelig* Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hva har du gjort for å få den så rein under??hatt en kjempe jobb med det eller?? Under har jeg brukt propanbrenner og skrapet bort tecktyl, så har jeg brukt roterende stålbørste og stått noen timer å pusset.... JÆVLIG DRITTJOBB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Får vel si dette før du klager over respons... :p Du er TØFF som jobber så hardt med MØKKAJOBB! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Har ikke nevnt det her før, men farven på bilen blir orange/gull metalikk både over og under. Er det ikke V70R som har den tro:confused: Saffransgull du mener? Blir skikkelig bra detta:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Lite gjort i kveld. ....men slik var det ...og slik ble det. Her er et bilde av bakskjermen etter at jeg sveiset igjen tanklokket. Satser på å ta hjulbrønnene i morgen. Hva tror dere om farven jeg skal ha da? Blir vel noe i likheten av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Får vel si dette før du klager over respons... :p Du er TØFF som jobber så hardt med MØKKAJOBB! hehe.....har jeg klaget på responsen:w00t :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ser kjempe bra ut :) misunner deg helt vanvittig :) stå på ellers blir jeg skuffa :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Skikkelig amcar-stuck på denne... :):D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 I dag har vi for det meste slappet av og kun ordnet den ene hjulbrønnen, har ikke sett hvordan andre har gjort det så vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dere syntes den ble..... for høy eller for lav???? Må få grunnet bilen snart, overflate rusta kommer med en gang på de nye platene.... men slik ser hjulbrønnen ut fra skrått nedfra. Ble den for høy eller for lav..... eller ble det greit?? Underkanten av bakskjermen altså!! Når vi er ferdige på andre siden så skal vi begynne å forme til bakhjørne, skal ikke ha orginal støtfangere, men lage noen integrerte både foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg