Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da tenkte jeg det var på tide med en liten oppdatering... Er jo snart våren igjen..

 

Fortsetter den gamle tråden siden bilen blir den samme sjøl om alt det andre blir nytt:magic:

 

DSCF5026.jpg

 

Har hatt litt mye å gjøre ellers om dagen på jobb og med andre prosjekt så den stakkars V12 Twinn Turbo bimmeren min har fått lide i mangel av omsorg..

 

Sikkert noen som har fått med att den gamle Twinn turbo motren ble solgt komplett...

Så da er det vel ingen vei uten om å bygge NY:hvaskjera

 

Men nå er ting i gang igjen:Devil:

 

Har fått ett par kasser med deler fra USA,blant annet alt av V-bånds klammer og flenser..

 

Her er 3 1/2 tomms V-bånds i alu til intercooler rører

 

DSC00423.jpg

 

Her er div i rustfritt til eksos..

 

sjekk den jeg holder i... til TURBO UT.. 5 tommer:fire:

 

DSC00425.jpg

 

 

Silicone slanger og overganger er det også bestilt plenty av..

 

 

DSC00406.jpg

 

Blir fint med polert alu og rødt?

 

DSC00399.jpg

 

 

Wastegate X 2 er også på plass..

 

DSC00397.jpg

 

 

Turbo(merk i 1 tall) og poppoff type STOR er sent og på veg...

 

 

Litt andre SMÅ ting...

Nye bremser forran.... Type NY M5

 

DSC00409.jpg

 

 

 

Alt av ALU deler er kjøpt og plenium er tegna og skal bynes på neste helg.. mangler bare flensene inn mot toppen som skal laser skjeres i neste uke.

grenflenser er gjort og laging av gren kan byne når TURBOen er i hus..(neste uke håper jeg)

 

 

Så er det noen som har MASSE pågangs mot så er det bare å sende det på mail til meg:volvsmile

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er beviset på hva som skjer når man er syk i hodet, og har mye penger samtidig :P

 

Du er gal! men joggu er det gromt alt du bygger! :D

 

Kunne HATT mye penger mener du hadde det ikke vert får denne noget dyre hobbyen...

 

Er nok like blakk jeg som stort sett meste parten av andre som har denne bil basillen:oohh

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar bare mer og mer av :D 1000hk skal du vel klekke greit med mer ladd og litt hard voldtekt av toppen. Av hva jeg husker skal det være ganske dyrt å oppdrive noen skikkelige kammer til M70 motoren, kanskje det er noe å hente på å omslipe de?

 

Nå har du jo bygd det meste av motorer, men hvis du skal lage noe nytt så burde du bygge kompressor & turbo - "hypercharged".

 

Det verste er at du gjør det også... :D

 

Ser kanon ut til hittil, jeg forventer meg mye fra denne kanten framover.

 

Overrasker meg hvor sivilisert disse motorene er selv under harde påkjenninger.. Ble helt overrasket over bilen din på Gatebil Våler i fjord..hører en svak hvinende lyd og ei svær røyksky på vei oppover depostrekka.. :worshipbm:

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne HATT mye penger mener du hadde det ikke vert får denne noget dyre hobbyen...

 

Er nok like blakk jeg som stort sett meste parten av andre som har denne bil basillen:oohh

 

hehe, jeg har i allefall ikke råd til slike deler du driv å shopper inn :P men fett å se at folk tar`n helt ut! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra kalle!!

 

Nå må du stå på å få det ferdig te våren så vi får tatt et skikkelig race med de kjerrene våre :hello:

 

FronPower kick`s ass!:win

 

jeg har lyst å være med!!! bare jeg blir ferdig!! :-P

 

og sånn utenom det, mye fine deler, gleder meg til å se deg foredle dem videre! dem IC koblingen var intresante for meg også, gjør ikkeno om du forteller hvor dem kommer fra :)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår