Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg kost meg med 56 sider den siste timen.. Ikke ille bil det der :)

 

Det mest imponerende må jo være det totale fravære av eder og galle fra bilens innehaver. vanligvis er det mye syting underveis om trøbbel med ditt og datt - her er det kun pågangsmot og nye ville ideer :)

 

gratulerer med et flott resultat og lykke til med den nye motoren.

 

 

 

mvh bilelsker

o 1998 Audi S8

o 1981 Porsche 911 Turbo

o 1956 Vw Ragtop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motor er det du skal bygge opp til bilen nå? Har vært mye snakking mellom folket her, så er litt letterer forvirret:p

 

Husker også veldig godt at denne bilen gikk greit da du var i Trondheim med den!

 

MVH

 

killergolf

Vw Caddy 1987 Soon TDIC

X biler:

Volvo 240 Gle 1986 Savne på

Vw Golf 1992

"Old Vag's never dies, they only go faster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motor er det du skal bygge opp til bilen nå? Har vært mye snakking mellom folket her, så er litt letterer forvirret:p

 

Husker også veldig godt at denne bilen gikk greit da du var i Trondheim med den, gikk greit kan du si!

 

MVH

 

killergolf

 

 

Hi Hi... Får vente å se på da turboen er montert da vet du;)

Er i alle fall sent fra statene nå sa da blir det forhåpentligvis ikke lenge før det bli bilde:hellothere:

 

I trondheim ja, gjikk vel en drivaksel til di evige jaktmarker i semi finala der mener jeg å huske..

 

Var vel en del oppjalla jankere som fikk seg en liten en på nasen der:ex_machin hihihi..

 

Tøft at noen liker bilen sjøl om den ikke er full av plast å klister... + att den er mye mere bruker venlig får meg i den stand den er med fult intriør og gode stoler og grei komfor..

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Hi... Får vente å se på da turboen er montert da vet du;)

Er i alle fall sent fra statene nå sa da blir det forhåpentligvis ikke lenge før det bli bilde:hellothere:

 

I trondheim ja, gjikk vel en drivaksel til di evige jaktmarker i semi finala der mener jeg å huske..

 

Var vel en del oppjalla jankere som fikk seg en liten en på nasen der:ex_machin hihihi..

 

Tøft at noen liker bilen sjøl om den ikke er full av plast å klister... + att den er mye mere bruker venlig får meg i den stand den er med fult intriør og gode stoler og grei komfor..

Gleder meg STORT til å se turboen montert! Du knuste noen yankees ja...:p Husker at du sto i depoet med panseret oppe på slutten ja, men før der så var det bra skyv mot mål!

 

Denne bilen er det jeg vil kalle en strøken sleeper, og det tror jeg det er manger her på forumet som foretrekker iforhold til en japse med overklistret karosseri!

 

MVH

 

killergolf

Vw Caddy 1987 Soon TDIC

X biler:

Volvo 240 Gle 1986 Savne på

Vw Golf 1992

"Old Vag's never dies, they only go faster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He....

Ja da var julenissen fra USA på besøk oppi flåklypa:hellothere:

 

Hadde med en kulelagra sak fra garrett, GT 4718R (eller 4788R som den også blir kalt)

 

Den var SVÆR gitt..

 

Snakker om proppel med størelse på en Høy tørke.. Skal vist greie å mate 1400hk med luft:drive2

 

6" inn i kompressor og 5" ut i eksos... blir lett å lage eksosannlegg da? NOT!

 

DSC00441.jpg

DSC00440.jpg

DSC00439.jpg

DSC00437.jpg

 

Er jo faan meg så tung att det må lages egen støtte ramme får turboen skal ikke grenet knele... huff får ett monstrum:angry:

 

 

Så nå er det bare å byne å SMI;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår