Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått sett litt mer nøye på tråden din, tror det her blir ganske fett jeg! th line skulle jeg også hatt om jeg valgt litt mer classic preg over mk2en min. blir spennende å se hvordan dette blir fremover. keep it up ;)

 

http://www.vw-page.at/pics/sns/golf2/jerre/g2jerre_1.jpg

 

http://www.vw-page.at/pics/sns/golf2/andy/g2andyl_4.JPG

Det var hyggelig å høre:)

 

Så får jeg bare satse på at jeg får solgt den andre Golf'en asap, for da får jeg penger til TH-line:thumb Også satse på at de jeg har sett på ikke er solgt innen den tid. Målet er ihvertfall å få slengt på noen TH-line, men kan ta til takke med andre old school felger også. Tiden vil vise hva det blir. TH-line får ihvertfall ikke blitt feil i mine øyne.

 

Slenger med et bilde av DeeLuxe (?) sin gamle Golf, da denne viser hvor mye felger, panser-BH og senk kan gjøre med en ellers så "kjedelig" Golf. Inspirasjon for min del, om ikke noe annet.

SchmidtTH-line.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var hyggelig å høre:)

 

Så får jeg bare satse på at jeg får solgt den andre Golf'en asap, for da får jeg penger til TH-line:thumb Også satse på at de jeg har sett på ikke er solgt innen den tid. Målet er ihvertfall å få slengt på noen TH-line, men kan ta til takke med andre old school felger også. Tiden vil vise hva det blir. TH-line får ihvertfall ikke blitt feil i mine øyne.

 

Slenger med et bilde av DeeLuxe (?) sin gamle Golf, da denne viser hvor mye felger, panser-BH og senk kan gjøre med en ellers så "kjedelig" Golf. Inspirasjon for min del, om ikke noe annet.

SchmidtTH-line.jpg

 

de felgene du har sett på, har dem rulla langt? bra stand? hehe, håper like mye som deg at du får solgt den og kjøpt inn de felgene. vet så godt hvor kjipt det er å vite at man kan få kjøpt noe om man får solgt noe annet. spesielt hvis man føler at man har llitt dårlig tid. det er akkurat det som er fett med 2ere.. skal ikke mye til for at de skal se fete ut.babyhmm?

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, DeeLuxe's gamle bil dette, senere eid av lars-frr. Porr sak. Lite som skal til og det er bra andre har skjønt dette også (hint, trådstarter).

Go |Massern|.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Også noen felger jeg kunne tenkt meg. Men som sagt før, Schmidt TH-line kommer i første rekke, og alt det andre blir et andrevalg:) Og nye felger er ikke aktuelt enda pga økonomien. Om noen av de du la ut bilde av dukker opp brukt, så hadde det vært noe annet.

 

de felgene du har sett på, har dem rulla langt? bra stand? hehe, håper like mye som deg at du får solgt den og kjøpt inn de felgene. vet så godt hvor kjipt det er å vite at man kan få kjøpt noe om man får solgt noe annet. spesielt hvis man føler at man har llitt dårlig tid. det er akkurat det som er fett med 2ere.. skal ikke mye til for at de skal se fete ut.babyhmm?

Vet ikke hvor langt de har rullet, men er visstnok som nye ifølge selger.

 

Er kjedelig å ha "tidsklemme" på seg når det gjelder og få solgt noe, for at man skal få råd til noe annet, ja. Ikke første gangen det er sånn for meg, for å si det sånn:)

 

Også moro med likesinnede folk, for det skal ikke mye til for at den 2'er blir fin. Det har du helt rett i, og det ser man lett på din Golf:)

 

Jepp, DeeLuxe's gamle bil dette, senere eid av lars-frr. Porr sak. Lite som skal til og det er bra andre har skjønt dette også (hint, trådstarter).

Go |Massern|.

 

 

Eirik

Jepp, visste forsåvidt det, var bare litt usikker på skrivemåten på nicket hans, skjønner du:)

 

Og sånn ellers, takk for positive og oppmuntrende ord. Får satse på at det blir en ordentlig Golf etterhvert med tiden.

 

Hva er så fint med sånn panser BH?

Hva er så fint uten? Er en smakssak, så opp til hver enkelt om de liker det eller ikke. Jeg liker det uansett godt. Hva andre synes bryr meg egentlig fint lite.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe hemmelig felgsjappe på Lena ellerno..? :D

Finner jo alt av gromme felger som det virker ikke ligger ute på de største nettstedene for slikt.. F.eks Morten har kjøpt mye gromme felger brukt (Borbet A, Mercedes-felgene han hadde før på Passaten, osv).. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har noen gode kontakter på Felleskjøpet, så skaffer de alt til John Deere. Det eneste minuset er boltsirkelen, men dette fikser du lett med slingrebolter:rolleyes:

 

Meeen, nei. Dessverre ikke noe hemmelig felgbutikk, gitt. Vi er nok bare heldige som kommer over litt i ny og ne. Pluss at mange folk herover ikke vet verdien av visse felger, noe som kan bety billige felger for de som har litt mer "kunnskap" (tenker ikke på meg selv, og skryter heller ikke på meg noe).

 

Og Schmidt TH-lines'a jeg har siklet på, er forresten ikke fra lokalområdet:)

 

Edit: Distré.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT akseptert:) Skjer ikke så mye nevneverdig uansett.

 

Plutselig ble OT litt on topic også, for jeg har jo 9x16 som muligens er til salgs. Må bare se hvordan det blir, om det blir salg av den andre 16v'en med eller uten felger.

 

Så om du er interessert, får du ha mine i bakhodet, så skal jeg ha deg i bakhodet mitt om de ikke blir solgt med bilen:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du forresten siden som jeg fant bilde av alle de felgene over på :

 

http://www.schweiger-carparts.de/rsl.htm

 

sånn tilfelle du lurer på noen navn eller noe som kan hjelpe deg til å finne noen andre brukte felger osv, om det ikke blir th line på deg:)

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en side til her, som har sinnsykt mye fete deler. mye bra til interiør osv :

http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame_bottom.php?default_kat=16

 

men er noe galt med den nå, ingen av linkene funker :( men sjekk den ut i morgen eller noe!

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår