Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Like baklamper som meg gitt ;) Ligger bilde av dem montert på golfen i tråden min

Jeg vet. Har alt sett bildene:) Pene lamper igrunn, og ikke så mange som har disse som vanlige crystal clear. Blir litt nyere preg over bilen, selv om jeg også vil at det skal være mest mulig originalt og "gammelt".

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet. Har sett bildene før:) Pene lamper igrunn, og ikke så mange som har disse som vanlige crystal clear. Blir litt nyere preg over bilen, selv om jeg også vil at det skal være mest mulig originalt og "gammelt".

 

Her jeg bor er det i grunn få med crystal clear hvite/røde baklamper, men sånn ellers er det veldig mange som har dem, alle omtrent :P Så bytta til dem med svart, ikke så mange har også passa dem enda litt bedre på min bil.

 

Sånn ellers kunne jeg tenkt meg dem 'slemreke' har på sin vr6 ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke så mange herover heller, men ikke lenge før "alle" har det på disse traktene også. Så da er det jo fint med litt variasjon blant alle de like Golf'ene.

 

Føler også at sotede klarglasslykter passer bedre på min bil, da fargen er relativt mørk:)

 

Og ja, slemreke sine er også et veldig bra alternativ.

 

Redigerte forresten på det øverste innlegget mitt på denne siden, da jeg skreiv litt feil (trøtt).

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig tråd og følge med på. skjer noe hele tia:D kule baklamper, like som mine he he. hvor har du fått tak i svarte frontlykter uten kors? har lyst på slike på min bil. trur det blir fint på min bil siden den er hvit. må også legge til at bilen din begyner og ta form nå.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre:) Tar sakte, men sikkert form.

 

Baklampene er kule nok de, ja. Skal vel få på lyktene i morgen vil jeg tro. Lyktene er det en kamerat som har kjøpt, og han handlet ifra Volkswarenhaus.

Ikke lenge til Gewinden kommer på nå ell? :D

Tja, vi får se. Litt lat om dagen, så skjer vel ikke før jeg har en som vil kjøpe den andre 16v'en kjenner jeg meg selv rett:) Men blir vel litt mer inspirert så fort jeg får på gewinden tenker jeg.

 

Og i morgen skal jeg til Gjøvik for å ordne alle slags papirer, så da blir Golf'en endelig 100% lovlig. Det er jo ikke noe minus akkurat.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du hadde planer om å skifte stopperen mellom 1gir å rev.

Er dte mye arbeid? har sikkert 1cm klaring mellom 1gir å revers...

så er mye booom giring når jeg kjører i byen.

er det ett standard problem på golf 2 eller?

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, du. Tok sin tid, men nå er da alt i orden:) Var på BT i dag og fikset omregistrering og fikk oblater. Noe dritt når de skriver skiltnummeret med penn på oblatene fikk jeg erfare når jeg hadde dem på, da skrifta gikk av når jeg hadde dem på skiltene:rolleyes: Men men, ikke så nøye.

 

Bilder kommer det noen av nuh. Fikk skiftet lyktene idag, og må si det ble hakket penere enn de kjedelige originale. Ganske dårlige bilder, så skal ta nye i morgen om jeg husker det.

 

S4300222.jpg

 

S4300218-1.jpg

 

S4300221.jpg

 

S4300220-1.jpg

 

Den andre 16v'en måtte også donere bort de hvite blinkerne som stod på den.

S4300219-1.jpg

 

Tenkte jeg skal få bestilt glassklare blinkere foran og på sidene også, men dette blir nok ikke riktig enda. De indre lyktene skal jeg legge gul film på etterhvert.

 

Og ja, bilen er ekstremt møkkete. Ikke noe vits å vaske om dagen, for er så bløtt og klinete overalt uansett.

 

ser du hadde planer om å skifte stopperen mellom 1gir å rev.

Er dte mye arbeid? har sikkert 1cm klaring mellom 1gir å revers...

så er mye booom giring når jeg kjører i byen.

er det ett standard problem på golf 2 eller?

Skal være rimelig enkelt og skifte. Husker ikke helt hvordan det sitter i farten. Gjør som ultimateVW sier, så finner du lett ut hvordan det er selv.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra greier. tenkte jeg skulle pekepå og le litt av den møkkete bilen, men du kom meg i forkjøpet på den forrige meldinga di, så dropper det ;) men jeg syns det gjorde seg med de klare lyktene! alltid stas med facelift! funnet ut noe mere ang. felger og sånt da?

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det kom noen til å kommentere uansett, så da gjorde jeg likeså godt narr av meg selv før alle andre.

 

Facelift gjør seg ja. Ikke så mye som skal til på gamle Golf'er, igrunn.

 

Har noen OZ felger på hånden, som jeg kan bytte i 9x16 felgene mine + et lite mellomlegg. 7x15 mener jeg det var. 3-delte felger som ser ut som BBS RS. Og ellers så sikler jeg like mye på Schmidt TH-line om dagen, men det var de penga, ja, de penga. DeeLuxe sine er jo til salgs, og tror det hadde gjort seg bra med 9x14 ET 25 og 10x14 ET 5 på Golf'en min. Satse på at jeg får solgt den andre 16v'en før han har solgt felgene. Går nesten rundt med en følelse av seksuell opphisselse når det gjelder de felgene:)

 

Pluss mange andre jeg kan bytte i som jeg ikke husker i farten. Men såklart, TH-line står øverst på ønskelisten.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det kom noen til å kommentere uansett, så da gjorde jeg likeså godt narr av meg selv før alle andre.

 

Facelift gjør seg ja. Ikke så mye som skal til på gamle Golf'er, igrunn.

 

Har noen OZ felger på hånden, som jeg kan bytte i 9x16 felgene mine + et lite mellomlegg. 7x15 mener jeg det var. 3-delte felger som ser ut som BBS RS. Og ellers så sikler jeg like mye på Schmidt TH-line om dagen, men det var de penga, ja, de penga. DeeLuxe sine er jo til salgs, og tror det hadde gjort seg bra med 9x14 ET 25 og 10x14 ET 5 på Golf'en min. Satse på at jeg får solgt den andre 16v'en før han har solgt felgene. Går nesten rundt med en følelse av seksuell opphisselse når det gjelder de felgene:)

 

Pluss mange andre jeg kan bytte i som jeg ikke husker i farten. Men såklart, TH-line står øverst på ønskelisten.

 

 

th line er sexeh! hadde jeg vært deg hadde jeg heller gått for det du har mest lyst på, uansett om det er mere stress og tar lengre tid. bedre å få det man virkelig vil ha enn noe som er second best, for da blir man aldri skikkelig fornøyd! hva heter oz felgene du lurer på? hadde 4 oz futura 9x16 som var sinnsykt stygge i klarlakken for en stund siden. synd vi ikke prata sammen da, dem kunne du fått skikkelig billig av meg. hadde bare vært _en del_ timer med pussing og polering så hadde de sett helt råe ut på bilen din.

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men ikke så mye TH-line som er brukt til salgs. Og ikke i den dimensjonen jeg ønsker de i. Må minimum være 9x14 eller 8x15. Men DeeLuxe sine har jo en genial dimensjon etter min mening og smak, da breie 14" er noe jeg har lyst på. Egentlig imot 14" på Golf 2, men når de er breie så er det lekkert:)

 

Usikker på hva OZ felgene heter, men er omtrent kliss like som BBS RS. Og OZ Futura 9x16 fikk jeg tilbud om å bytte i for en liten stund siden. Disse trengte også oppussing. Kanskje det var dine gamle? Men poenget med andre felger, er jo at jeg vil bort ifra 9x16. Blitt "standardisert" det som alt annet på 2'er Golf.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår