Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har gjort det, ja. Slettes ikke verst.

 

Og takk for det:) Hvorvidt det er spennende eller ikke, så skal jeg ihvertfall få gjennomført de fleste av planene mine, og får tro at jeg ikke er den eneste som liker det like mye som meg. Skal ihvertfall hente "½" av bilen nå snart, og montere gewinden min på denne Golf'en, og da kan man ikke annet enn å vente på sommeren da.

 

Likte den stilen veldig godt selv også, men ble bare litt lei etterhvert og da ble den solgt. Hadde hverken tid eller penger til den Golf'en dessverre. Har da fått ny eier nå og forhåpentligvis blir den gjort i ordentlig stand igjen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som likte stilen på den forrige Golfen; Den skal beholdes, foruten muligens noen små endringer.

Bilen skal over det neste året pusses opp, og dersom pengene strekker til skal den få en hellakkering. Ny motor og girkasse skal muligens inn også.

 

Men nok OT; Bilen din ser bra ut, respekt for at du tar din egen stil over den :thumb

Lykke til videre, kommer nok til å følge med her

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe jeg får se gamlebilen min i fin og bra stand igjen. Skulle gjort det selv, men sånn ble det da ikke, så da får Kr0lle gjør sitt beste. Går nok bra det, skal du se:)

 

Og takk for rosende ord. Må jo prøve noe nytt også, og prøve å skille seg ut litt. På den positive måten selvsagt (satser jeg på).

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se flere bilder av old-school-stuken din, jeg ;) Syns den blir så tøff! En av få golfer som kler doble lykter og pre 88 dører! (syns egentlig ikke pre88 dører er så værst uansett, men...)

Stå på! Var forresten i Lena og henta golfen jeg driver med nå!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bilder blir litt vanskelig akkurat nuh, men kommer så fort det blir gjort noe. Og godt jeg ikke er alene om at jeg har bittelitt tro på Golf'en min, fint at noen andre har det også:) Men noen utstillingsfinish blir det ikke uansett, blir mer enn kombinasjon old school/"ratlook", og det duger fint for meg. Skal gjøre det billigst (selv om det går penger til noe som koster mer enn hva jeg ga for hele bilen til neste uke) og kulest mulig sånn at jeg får en brukbar bil å kjøre rundt i så lenge.

 

De doble lyktene blir nok beholdt, men da med gule eller sota lykter innerst. Inne på tanken med å plastsveise en grill med 2 lykter sånn at den også får den røde stripen rundt. Er den som er mesteparten av grunnen til at jeg har den grillen jeg har, siden det er rødt som går igjen på fangere og lister.

 

Hmm.. Hihi.

SchmidtTH-line4jaja.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TH-line gjør seg det, ja:) Gått og siklet på felgene til Deeluxe siden første gangen jeg så bildet av bilen hans, og til neste uke så er de mine! Endelig. G60-bredding blir nok ikke noe av, her skal det være gammel look for alle penga:) Men skal nok få plass til felgene alikevel jeg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår