Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da skal forhåpentligvis 4 nye senterkopper være i hus om en måneds tid om Automote holder det de har sagt, og finner riktige senterkopper til meg. Var visst mange forskjellige typer, så får bare krysse fingrene. Og gewinde kommer kanskje på i løpet av kvelden. Det finner jeg ut litt senere i dag.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal forhåpentligvis 4 nye senterkopper være i hus om en måneds tid om Automote holder det de har sagt, og finner riktige senterkopper til meg. Var visst mange forskjellige typer, så får bare krysse fingrene. Og gewinde kommer kanskje på i løpet av kvelden. Det finner jeg ut litt senere i dag.

 

blir stas vett! ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe senking i går, men leverte akkurat bilene nå, så da blir det gewinde i løpet av kvelden. Skal bli godt meg en god og stiv bil igjen:) Gikk litt hardt ut over GTi-leppa på den andre Golf'en når vi hadde den på/av biltralle, men det får gå. Bilder kommer nok i løpet av morradagen eller noe sånn.

 

Ja, vi liker lave biler :)

:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det...

 

Ble ikke noe senking i går, men leverte akkurat bilene nå, så da blir det gewinde i løpet av kvelden. Skal bli godt meg en god og stiv bil igjen:) Gikk litt hardt ut over GTi-leppa på den andre Golf'en når vi hadde den på/av biltralle, men det får gå. Bilder kommer nok i løpet av morradagen eller noe sånn.

 

 

:thumb

 

hehe...kan jeg tenke meg :D

Hvem skal sette på gewinden da? ;)

Gleder meg til å se den etter senking :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ække det ha duden som er med i vazelina bilhopphøggers da? :D

Ikke uten grunn at høggeriet hans heter Vazelina Bilopphøggeri.. :)

 

|Massern|; Grattis med skamfete felger, blir bra med både dem og gewinde. :)

Støtter planen om taxi-skilt, tror det hadde blitt stilig og unikt.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for det, Marvil:)

 

Jeg vet ihvertfall at det var godt å få på gewinde i går. Stiv og jævlig Golf igjen. Ble en helt annen bil å kjøre. Da mangler jeg bare en liten forstillingskontroll for at det skal bli helt hundre. Nå var forstillinga helt bak mål egentlig. Duger fint der det er asfalt, men skikkelig vond å kjøre der det er glatt.

ække det ha duden som er med i vazelina bilhopphøggers da? :D

Som andre har svart før; ja:) Knakandes koslig kar som er riktig så serviceinnstilt. Eller ikke..

hehe...kan jeg tenke meg :D

Hvem skal sette på gewinden da? ;)

Gleder meg til å se den etter senking :D

En jeg er i slekt med som satte på gewinden for meg. Hadde hverken plass eller verktøy selv, så da gadd jeg ikke å begynne med det ute i kulda. Det har jeg gjort en gang for mye fra før av, og det kan ikke anbefales å senke en bil -10 grader.

 

Så over til bildene av bilen etter senking.

 

Nyvasket og nysenket:

S4300222-4.jpg

 

S4300223-3.jpg

 

S4300224-3.jpg

 

Noen bilder jeg tok for noen minutter siden:

S4300242-1.jpg

 

S4300245.jpg

 

S4300246.jpg

 

Ble passe lav foran:D Spennende å se hvor lav den blir når jeg får på sommerfelgene, da den alt subber for et godt ord nå:

S4300243-1.jpg

 

S4300244.jpg

 

Og et bilde av den andre Golf'en med originale dempere/fjører. Ble ikke helt den samme bilen lenger:

S4300247.jpg

 

Samt et bilde jeg trodde ble brukbart, men som ikke ble så veldig bra når jeg la det inn på PC'en:

S4300238-2.jpg

 

Regner med jeg prøvemonterer felger i en av de førstkommende dagene, så fullt mulig jeg legger ut noen bilder da:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for det, Marvil:)

 

Jeg vet ihvertfall at det var godt å få på gewinde i går. Stiv og jævlig Golf igjen. Ble en helt annen bil å kjøre. Da mangler jeg bare en liten forstillingskontroll for at det skal bli helt hundre. Nå var forstillinga helt bak mål egentlig. Duger fint der det er asfalt, men skikkelig vond å kjøre der det er glatt.

 

Som andre har svart før; ja:) Knakandes koslig kar som er riktig så serviceinnstilt. Eller ikke..

 

En jeg er i slekt med som satte på gewinden for meg. Hadde hverken plass eller verktøy selv, så da gadd jeg ikke å begynne med det ute i kulda. Det har jeg gjort en gang for mye fra før av, og det kan ikke anbefales å senke en bil -10 grader.

 

Så over til bildene av bilen etter senking.

 

 

Og et bilde av den andre Golf'en med originale dempere/fjører. Ble ikke helt den samme bilen lenger:

 

 

Samt et bilde jeg trodde ble brukbart, men som ikke ble så veldig bra når jeg la det inn på PC'en:

 

 

Regner med jeg prøvemonterer felger i en av de førstkommende dagene, så fullt mulig jeg legger ut noen bilder da:)

 

Vazelina og service er ikke to ord jeg kobler sammen ihvertfall....

Men du,solgte ikke du den andre i romjula??

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår